
Πολλές ήταν οι καταγγελίες των καταναλωτών που απευθύνθηκαν το τελευταίο εξάμηνο στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για τις υπερβολικές χρεώσεις, την προστασία των παιδιών τους και την ορθή και πλήρη ενημέρωσή τους για τις χρεώσεις από τις επονομαζόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης.
Ανταποκρινόμενη η ΕΕΤΤ, τροποποίησε τον κώδικα δεοντολογίας για την παροχή των υπηρεσιών αυτών, δεδομένου ότι είναι η Αρχή που τους δίνει τις σχετικές άδειες.
Οι υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης αφορούν συμμετοχή σε διαγωνισμούς, αγορά ringtone, logo, βίντεο και παιχνιδιών με την αποστολή σύντομων μηνυμάτων.
Υποχρεωτική η ικανοποίηση αιτήματος φραγής από τα δίκτυα
Στο εξής λοιπόν, τα δίκτυα επικοινωνιών είναι υποχρεωμένα να ικανοποιήσουν το αίτημα των πελατών τους να θέσουν φραγή στην πρόσβασή τους σε όλες τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης γενικά ή σε συγκεκριμένες αριθμοδοτικές σειρές.
Δεδομένου ότι τα παιδιά είναι τα κύρια θύματα τέτοιων υπηρεσιών, με αυτή την τροποποίηση προστατεύονται καθώς οι γονείς μπορούν να θέσουν φραγή στις υπηρεσίες αυτές στα κινητά των παιδιών τους. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου