Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Ο Ιωσήφ Μαρινάκης και η Χριστίνα Αλεξανιάν μιλάνε για όλα

Με αφορμή τη θεατρική παράσταση «θα σε κάνω βασίλισσα» ,ο Ιωσήφ Μαρινάκης και η Χριστίνα Αλεξανιάν μιλάνε στο περιοδικό «Hello» για τις συνεργασίες που τους άφησαν μία πικρία: «ευτυχώς δεν είναι πολλές οι συνεργασίες που μου άφησαν δυσάρεστες αναμνήσεις. Εξάλλου η δουλειά μας, ευτυχώς ή δυστυχώς έχει να κάνει με πολλούς ανθρώπους και θα πρέπει να υπάρχει χημεία» επισημαίνει ο Ιωσήφ Μαρινάκης ενώ η Χριστίνα Αλεξανιάν δηλώνει πως σε όλες της τις συνεργασίες υπήρξε πιο τυχερή.

Ο γοητευτικός ηθοποιός που εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει σχέση με τη γυμνάστρια Χρύσα Καλπάκη δηλώνει πως σύντομα θα φάμε κουφέτα αφού η σχέση τους πάει από το καλό στο καλύτερο.

Η Χριστίνα, από την άλλη πλευρά έχει μία διαφορετική άποψη για το όσον αφορά τη δέσμευση και τη δημιουργία οικογένειας: « θέλω να έχω την ελευθερία μου μέσα στη συμβίωση. Αυτό το μοντέλο οικογένειας έχω στο μυαλό μου. Προς θεού όχι για να κάνει ο καθένας παράλληλες σχέσεις αλλά για να έχει χώρο και χρόνο να αναμετριέται με τον εαυτό του» διευκρινίζει η μελαχρινή ηθοποιός.

Κάνοντας την αυτοκριτική τους και οι δύο μας λένε και για τα ελαττώματά τους:« είμαι πολύ απόλυτη, λειτουργώ αυθόρμητα και είμαι εύπιστη» τονίζει η Χριστίνα ενώ ο Ιωσήφ αναφέρει πως είναι ξεροκέφαλος, πεισματάρης και επιπόλαιος!

star

Δεν υπάρχουν σχόλια: