Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 30 Απριλίου 2010


Σφακιανάκης: «δεν θα συνεργαζόμουν με την Βίσση»


Στα πρόθυρα μιας νέας κόντρας φαίνεται πως είναι η showbizμετά τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη ότι δεν θα συνεργαζόταν με την Άννα Βίσση. «Έχω άλλη αντίληψη», είπε ο δημοφιλής τραγουδιστής που μετρά συνεργασίες με «μεγάλα» ονόματα όπως η Καίτη Γαρμπή και ο Χρήστος Δάντης, καθώς και η Δέσποινα Βανδή και η Πέγκυ Ζήνα στα πρώτα τους βήματα.

«Τις συνεργασίες που κάνω τις έχω δείξει μέσα στον χώρο και τον χρόνο. Εγώ θέλω να έχω κατά κάποιον τρόπο τον έλεγχο, ώστε το πρόγραμμα να έχει την ταυτότητά μου», δήλωσε ο Νότης σε αποκλειστική του συνέντευξη στην εκπομπή «Super Star» και απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Βίσση.   ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: