Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Στη φυλακή τα τέρατα της Γλυφάδας

Προσωρινά κρατούμενοι κρίθηκαν μετά την απολογία τους οι πέντε από τους έξι κατηγορούμενους για συμμετοχή στη συμμορία των ληστών με τα καλάσνικοφ.

Ομόφωνα ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν προφυλακιστέους τους νεαρούς, μεταξύ αυτών και τον ανήλικο από την Αλβανία, ο οποίος θα οδηγηθεί στη Στέγη Ανηλίκων Βόλου.

Αντίθετα, ανακριτής και εισαγγελέας άφησαν ελεύθερη την 15χρονη, η οποία κατηγορείται μόνο για συνέργεια σε εγκληματική οργάνωση.

Ο φερόμενος ως «αρχηγός» της συμμορίας των ληστών με τα καλάσνικοφ, απολογούμενος, παραδέχθηκε ότι συμμετείχε μόνο σε έξι από τις 15 ληστείες, αρνούμενος όμως ότι είχε ηγετικό ρόλο, όπως του αποδίδεται.

Ο νεαρός αρνήθηκε και τους βιασμούς και τις ασελγείς πράξεις εις βάρος δύο γυναικών.

«Σημειώνω ότι δεν ανάγκασα τη σύζυγό του... με κανέναν τρόπο να πιάσει το γεννητικό μου μόριο, καθώς εδώ και πέντε μήνες, μετά από ένα σοβαρό χειρουργείο στα γεννητικά μου όργανα, έχω σοβαρά προβλήματα στύσης, από τα οποία έχει διαταχθεί σημαντικά η ψυχολογία μου.

Συνεπώς, αρνούμαι κατηγορηματικά τη συμμετοχή μου στις ασελγείς πράξεις εις βάρος της γυναίκας» υποστηρίζει -μεταξύ άλλων- ο κατηγορούμενος στο απολογητικό του υπόμνημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ :

Αυτά είναι τα κτήνη της Γλυφάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: