Ο κορυφαίος πιλότος όλων των εποχών παίρνει ξανά θέση στο κόκπιτ μονοθεσίου της Φόρμουλα 1. Ο ζωντανός θρύλος του αθλήματος, ο Μίκαελ Σουμάχερ, επιστρέφει στις πίστες μετά τη συμφωνία του με τη Mercedes GP Petronas και βάζει φωτιά στο νέο πρωτάθλημα!
«Τώρα που γέμισαν οι μπαταρίες του πιστεύω ότι θα μας χαρίσει και πάλι συναρπαστικούς αγώνες» είπε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της F1 Μπέρνι Εκλεστον και συμπλήρωσε ότι ο Γερμανός πιλότος είναι ικανός να κατακτήσει ακόμη και τον τίτλο. Είναι βέβαιο ότι η επιστροφή Σουμάχερ θα δώσει μεγάλη ώθηση στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Δεν χωράει αμφιβολία λοιπόν ότι η απόφασή του να γυρίσει στις πίστες είναι η είδηση της χρονιάς. Υπάρχουν βεβαίως και οι ενστάσεις από εκείνους που πιστεύουν ότι έχει πλέον μεγαλώσει και δεν θα είναι ο «Σούμι» που όλοι ξέραμε. Πάντως, οι θαυμαστές του αδημονούν για την πρώτη επανεμφάνισή του στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, στα μέσα Μαρτίου. Εξάλλου, από πέρυσι είχαν αρχίσει να κάνουν όνειρα, όταν μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Φελίπε Μάσα ο Γερμανός πιλότος έγινε ο πρώτος υποψήφιος για να τον αντικαταστήσει. Τότε, το πρόβλημα που αντιμετώπιζε στον αυχένα μετά την πτώση που είχε από μοτοσικλέτα δεν του επέτρεψε να γυρίσει στις πίστες. Τώρα όμως, οι γιατροί έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους και ο «Σούμι» ανακοίνωσε ότι μετά τις γιορτές αρχίζει εντατικό πρόγραμμα εκγύμνασης.
Χρόνια πολλά!
Ο Σουμάχερ γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου του 1969 στο Χιρτ Χερμιλχάιμ, μια μικρή κωμόπολη κοντά στην Κολονία. Δεν ήταν παιδί εύπορης οικογένειας. Το αντίθετο μάλιστα, αφού και οι δύο γονείς του εργάζονταν σκληρά για να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα. Μάλιστα, ο πατέρας του χρειάστηκε κάποια περίοδο να κάνει δύο δουλειές.
Το ταλέντο του στην οδήγηση φάνηκε από πολύ νωρίς. Ηταν τεσσάρων ετών (!) όταν ξεκίνησε να τρέχει στα καρτ με ένα αυτοσχέδιο όχημα του πατέρα του. Δύο χρόνια αργότερα, κέρδισε την πρώτη του διάκριση σε παιδικούς αγώνες, ενώ το 1981 πήρε μέρος για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα καρτ Γερμανίας. Κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο, το 1984, το 1985 και το 1987, όταν στέφθηκε και πρωταθλητής Ευρώπης στο άθλημα.
Παράλληλα, άρχισε να εργάζεται ως μηχανικός αυτοκινήτων. Ακολούθησαν επιτυχίες στη Φόρμουλα Ford και στη γερμανική Φόρμουλα 3, ενώ το 1991 μπήκε στο πρόγραμμα ανάδειξης νέων ταλέντων της Mercedes. Οπως φαίνεται, η μοίρα τού δίνει την ευκαιρία να κλείσει τον κύκλο του στην οδήγηση στην αγωνιστική ομάδα απ’ όπου ξεκίνησε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου