Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΙΧ: 1.000 κατασχέσεις τον Ιανουάριο και νέα σενάρια για απόσυρση

Με το «δεξί» ξεκίνησαν και οι δημοπρασίες κατασχεμένων αυτοκινήτων από τις τράπεζες, καθώς στο πρώτο 15ήμερο του Ιανουαρίου εκποιήθηκαν περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα!

Μάλιστα, όπως αναφέρουν έμποροι αυτοκινήτων που συμμετέχουν στις δημοπρασίες κατασχεμένων ΙΧ, ο αριθμός των δημοπρασιών συνεχώς αυξάνει, χωρίς όμως οι τράπεζες να πετυχαίνουν τον στόχο τους, που είναι να «ξεφορτωθούν» τα χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν σταθμευμένα σε τελωνειακούς χώρους, αποθήκες, κατασχεμένα κτήρια και όπου αλλού μπορεί να φανταστεί κανείς.
Αλλωστε, το κόστος φύλαξης των αυτοκινήτων σε ιδιωτικούς χώρους έχει αυξηθεί και ανέρχεται σε 2 ευρώ την ημέρα!
Σφίγγει ο κλοιός
ΙΧ: 1.000 κατασχέσεις τον Ιανουάριο και νέα σενάρια για απόσυρση
Το μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων «ξεπάγωσε» την αγορά των καινούργιων, αλλά και μεταχειρισμένων ΙΧ και μπόρεσαν και οι τράπεζες να πουλήσουν πάρα πολλά αυτοκίνητα, καθώς η ζήτηση από τους εμπόρους αυξήθηκε λόγω της ζήτησης. Ωστόσο μετά την ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης οι τράπεζες πιέζουν όλους τους εμπόρους που συνεργάζονται, ώστε να συνεχίσουν να αγοράζουν κατασχεμένα αυτοκίνητα. Όμως η αγορά τον τελευταίο μήνα του 2009 αλλά και από τις αρχές του 2010 έχει «παγώσει» και πάλι, με αποτέλεσμα οι έμποροι που συμμετέχουν στις δημοπρασίες να μη «χτυπάνε» νέα αυτοκίνητα.
Παράλληλα, όσοι έμποροι είχαν αποκτήσει πάρα πολλά κατασχεμένα αυτοκίνητα και δεν κατάφεραν να τα πουλήσουν τα στέλνουν και πάλι πίσω στα τελωνεία με φορτηγά, αφού οι τράπεζες ζητούν να πληρωθούν εδώ και τώρα!
Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην «Η» έμπορος αυτοκινήτων: «Όταν κάποιος έμπορος αποκτά κατασχεμένα αυτοκίνητα από τράπεζες για να τα μεταφέρει στο μαγαζί του θα πρέπει να δώσει μια επιταγή στο πιστωτικό ίδρυμα που τα έχει στην κατοχή του διάρκειας από 6 έως 12 μήνες. Το χρονικό περιθώριο καθορίζεται από τα αυτοκίνητα που έχει επιλέξει να αγοράσει.
Όμως η επιταγή του εμπόρου που έχει ως «εγγύηση» η τράπεζα στην κατοχή της δεν μπορεί να εισπραχθεί στη λήξη της, καθώς μέρος των αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει η επιταγή έχουν πωληθεί. Αποτέλεσμα όλων αυτών των ενεργειών είναι λίγο πριν από τη λήξη της επιταγής να ξεκινά ένας νέος κύκλος διαπραγματεύσεων μεταξύ εμπόρου και τράπεζας, ο οποίος όμως τον τελευταίο καιρό αποβαίνει άκαρπος.
Αν λοιπόν έχω αποκτήσει 20 αυτοκίνητα από τράπεζα και έχω πουλήσει τα 15 πριν από τη λήξη της επιταγής με καλούν από το πιστωτικό ίδρυμα και μου ζητούν να εξοφληθούν και τα άλλα 5 που δεν έχουν πουληθεί. Βέβαια, κανείς έμπορος δεν έχει την οικονομική άνεση να δεσμεύσει χρήματα για αυτοκίνητα που είναι αβέβαιο πως μπορούν να πουληθούν, με αποτέλεσμα τα κατασχεμένα ΙΧ που δεν έχουμε πουλήσει να τα φορτώνουμε σε κάποια νταλίκα και να τα στέλνουμε και πάλι πίσω στο τελωνείο ή άλλο χώρο που έχει η τράπεζα.
Σε αυτό το σημείο ανοίγει ένας νέος κύκλος «απειλών» από τις τράπεζες, καθώς με το δικό τους τρόπο αφήνουν να εννοηθεί πως δεν θα μας αφήσουν να αγοράσουμε ποτέ κατασχεμένο αυτοκίνητο, πως θα ανοίξουν τις δημοπρασίες σε ιδιώτες ώστε να κλείσουμε όλοι μας, πως δεν θα εγκρίνουν δάνεια που αποστέλλονται από το κατάστημά μας και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς?». (KANTE KLIK ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: