Στο σκαμνί του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου θα καθίσει η Ελλάδα στις 25 Φεβρουαρίου. Αιτία είναι η συμβατότητα ή μη του εθνικού νομοθετικού πλαισίου, το οποίο διέπει τη λειτουργία της ακτοπλοΐας (Ν 2932/01) με τον ισχύοντα ευρωπαϊκό κανονισμό για το cabotage.
Η υπόθεση έφθασε Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μετά από προδικαστικό ερώτημα, το οποίο υποβλήθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει η τότε Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας η οποία έχει μετονομαστεί σε Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας και τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοϊκή αγορά.
Πρόσφατα η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας απέστειλε πλούσιο υλικό προς τη Γενική Διεύθυνση Ενέργειας και Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το οποίο προκύπτει η αντίθεση της Ελληνικής νομοθεσίας προς το ισχύον Κοινοτικό Δίκαιο, μαζί με σχετικές προτάσεις μας για την επίλυση των νομικών παρατυπιών που επισημάνθηκαν.
Το ίδιο υλικό παραδόθηκε και στην Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Λούκα Κατσέλη καθώς και σε όλους τους αρμόδιους φορείς (Υπουργούς, Ευρωβουλευτές, Βουλευτές, Ενώσεις κλπ).
«Πιστεύαμε και πιστεύουμε ότι οι προβληματισμοί και οι νομικές εισηγήσεις μας προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφορούν ολόκληρη την ακτοπλοϊκή οικογένεια και οι υποβληθείσες προτάσεις μας εντάσσονται στον αγώνα, που άρχισε το 2001, ο τέως Πρόεδρος της Ένωσης κ. Στυλιανός Ζαμπετάκης» επισημαίνει η ΕΕΝ:
« Η Ένωσή μας όμως έχει συνέχεια και συνέπεια και με αγώνες αναζητά ότι θεωρεί δίκαιο, νομικά ορθό και αυτονόητο. Νομικά ορθό και ταυτόχρονα οφθαλμοφανές είναι ότι υπάρχει αντίθεση του εθνικού νομικού πλαισίου για την επιβατηγό ναυτιλία με το ισχύον Κοινοτικό Δίκαιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου