Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Ο χαντμπολίστας Γιάννης Αϊβάζης

Τι και αν οι συμβατικές του υποχρεώσεις εν όψει έναρξης της «Παταγονίας», την ερχόμενη Δευτέρα, δεν του αφήνουν... περιθώρια για δημόσιες εμφανίσεις. Ο Γιάννης Αϊβάζης δεν μπορούσε να αρνηθεί την πρόσκληση της Ομοσπονδίας Χάντμπολ, που τον τίμησε στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της για την προσφορά και τη συμβολή του στην προβολή του αθλήματος.

Συνοδευόμενος από την εκρηκτική σύντροφο της ζωής του Μαρία Κορινθίου, που «τράβηξε» πάνω της όλη τη λάμψη, ο γνωστός ηθοποιός και παρουσιαστής του νέου ριάλιτι του Mega είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με παλιούς του γνωστούς από το χώρο του χάντμπολ, για το οποίο δήλωσε ότι «είναι η οικογένειά μου». Το βραβείο στον Γιάννη Αϊβάζη παρέδωσε ο πρώην υφυπουργός Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης, γεγονός που εξέπληξε ευχάριστα τον ηθοποιό, καθώς το χαρακτήρισε μεγάλη τιμή.

Ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά δήλωσε από μικροφώνου ότι: «το χάντμπολ είναι οικογένειά μου. Ξεκίνησα από τη Νέα Ιωνία και ολοκλήρωσα την πορεία μου στον ΑΟ Πολιτείας. Προπονητές μου ήταν οι Γ. Τσαγκαράκης και Τ. Κορορός. Είμαι κοντά στο άθλημα και θέλω να βοηθήσω με κάθε τρόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: