
Μάλιστα, τη στιγμή που οι παραδοσιακές εφημερίδες αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες, η δωρεάν εφημερίδα κατάφερε να κλείσει το 2009 καταγράφοντας τα καλύτερα κέρδη τριμήνου στην ιστορία της. Όπως σημειώνεται, ο λόγος της επιτυχίας των δωρεάν καθημερινών εφημερίδων είναι η ικανότητά τους να καινοτομούν συνεχώς και να προσαρμόζονται στις ανάγκες τόσο του καταναλωτή του 21ου αιώνα, όσο και του διαφημιζόμενου. Η Metro, μάλιστα, αναφέρει τις κυριότερες καινοτομίες που εξασφαλίζουν την επιτυχία. Πρώτον, το δωρεάν είναι περισσότερο επίκαιρο από ποτέ και ο καλύτερος τρόπος για προσέλκυση μεγάλου κοινού σε ένα όλο και αυξανόμενο κατακερματισμένο χώρο. Δεύτερον, η Metro, χάρη στο δίκτυο διανομής που διαθέτει, μπορεί να επιλέξει το κοινό της και να δημιουργήσει μια εφημερίδα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού της. Τέλος, η Metro έχει 500 δημοσιογράφους ανά τον κόσμο, προσφέροντας έτσι ένα προϊόν σχετικό με το στοχευόμενο κοινό, γεγονός που είναι δύσκολο για τις τοπικές εφημερίδες να το ανταγωνιστούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου