Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Κ. Δανδουλάκη:«Έχω κάνει ακρότητες»

«Φυσικά και έχω κάνει ακρότητες. Η ζωή μου όλη είναι ακραία. Από τα 23 μου έκανα επιχείρηση χωρίς χρήματα. Φτιάχτηκε ένα θέατρο χωρίς να μου ανήκει το οίκημα! Ήμουν με έναν άνθρωπο, τον Μάριο, τριαντα δύο χρόνια και είκοσι δυο ζούσαμε χωριστά... Δεν είναι ακρότητες αυτές; Τι είναι ακρότητα; Να μεθύσεις», αναρωτιέται η Κάτια Δανδουλάκη σε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη που τα έχει όλα: συγκίνηση, μελαγχολία, κατανόηση και θαυμασμό…

Η πρωταγωνίστρια του σήριαλ 50%, η αδίστακτη Κάτια Καλλιφατίδη στην «Ζωή της Άλλης» έχει τρομάξει από το πόσο δύσκολη ήταν η χρονιά που μας πέρασε: «Ήταν μια χρονιά που μας άφησε άναυδους μέσα στο σοκ. Είμαστε περήφανοι για την εθνικότητα μας, τη γλώσσα μας, τη χώρα, τον πολιτισμό μας και να βρισκόμαστε τώρα σε αυτή την κατάσταση απόγνωσης; Τεράστιο σοκ για όλους!», λέει οργισμένα και εξηγεί πως μέχρι σήμερα γινόταν έξω φρενών με τους διαδηλωτές επειδή δεν μπορούσε να φτάσει στον προορισμό της, όμως πλέον «Τώρα δεν αντιδρώ. Λέω «άραγε τι άλλη φωνή έχουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι». Ναι είναι ακρότητα να μην αφήνεις τα κρουαζιερόπλοια να δέσουν στα λιμάνια, αλλά είναι άσχετο αυτό με το να μπορείς να φωνάξεις, να ουρλιάξεις «μη με αδικείτε άλλο». Οι άνθρωποι ενώνουν τις φωνές τους γιατί κανείς δεν τους ακούει».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΙΑΣ, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: