Πόσο «επιστημονικά» είναι τα πειράματα που ισχυρίζεται ότι κάνει η Ιαπωνία και γι΄ αυτό σκοτώνει κάθε χρόνο εκατοντάδες φάλαινες; Και γιατί άραγε «βούιξε ο τόπος» στην πρόσφατη σύνοδο της Διεθνούς Επιτροπής Φαλαινοθηρίας (ΙWC) στο Μαρόκο ότι το Τόκιο εξαγόρασε την ψήφο δεκάδων διεφθαρμένων κυβερνήσεων ώστε να μην περιοριστεί το βάρβαρο «σπορ» της φαλαινοθηρίας; Μίζες, κομπίνες και ψέματα. Αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο πλέουν οι τρεις χώρες που επιμένουν στον άνισο πόλεμο ο οποίος μαίνεται στο απέραντο γαλάζιο των ωκεανών. Κουρελόχαρτο είναι το «μορατόριουμ» που υποτίθεται ότι ισχύει από το 1986. Η Ιαπωνία, η Νορβηγία και η Ισλανδία, αρνούνται να σταματήσουν τη θηριώδη πρακτική τους. Η φαλαινοθηρία, λένε, «υπηρετεί την επιστήμη» ή είναι μέρος της παράδοσης και των διατροφικών τους συνηθειών. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου