Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Ο γιός μου, δεν υπηρέτησε στο Πολεμικό Μουσείο"

  "Ο γιός μου, Βασίλης, ουδέποτε υπηρέτησε στο Πολεμικό Μουσείο και απολύθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό την 1η Αυγούστου 2009. Σήμερα είναι φοιτητής στην Αγγλία".
Αυτό αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής Αργύρης Ντινόπουλος και επισημαίνει: 

"Σε  σημερινό δημοσίευμα της έγκριτης εφημερίδας « Πρώτο Θέμα» αναφέρεται ότι  – σύμφωνα με καταγγελίες του Προέδρου του ΛΑΟΣ  Γιώργου Καρατζαφέρη- ο γιός μου υπηρετεί στο Πολεμικό Μουσείο ύστερα από χαριστική παρέμβαση του Υπουργού Εθνικής  Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου.
      Ο γιός μου, Βασίλης , ουδέποτε υπηρέτησε στο Πολεμικό Μουσείο και απολύθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό την 1η Αυγούστου 2009. Σήμερα είναι φοιτητής στην Αγγλία.
      Ο άλλος γιός μου, Αναστάσης, είναι  μαθητής της τρίτης  Λυκείου  στο Λύκειο Βριλησσίων".

Δεν υπάρχουν σχόλια: