Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΖΕΤΑ ΔΟΥΚΑ: «Με τη γιόγκα έχω βρει την ισορροπία μου»


«Με τη γιόγκα έχω βρει την ισορροπία μου εδώ και πέντε χρόνια» λέει η ηθοποιός Ζέτα Δούκα.

«Κάνω δύο με τρεις φορές την εβδομάδα και υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας Σόφης Πασχάλη είναι αρκετές για να έχω και καλή εμφάνιση και καλή υγεία. Οι ασκήσεις είναι πολύ δύσκολες, ενώ χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, επιμονή και υπομονή. Η γιόγκα είναι όπως οι τροφές.

Για παράδειγμα, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν όλες τις τροφές. Με τον ίδιο τρόποθα πρέπει κάποιος να δοκιμάσει εάν μπορεί ή όχι να ανταποκριθεί στις διάφορες ασκήσεις».  

Δεν υπάρχουν σχόλια: