Όπως ακούγεται (πολύ έγκυρα), ο επίτροπος ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια δεν εγκρίνει τη συγχώνευση της Ολυμπιακής (της νέας Olympic Air, δηλαδή) με την Aegean. Με δυο λόγια, ο Αλμούνια μάς γλιτώνει μεν από το αεροπορικό μονοπώλιο στο οποίο οδηγούσαν τα πράγματα οι ιδιοκτήτες, αλλά τώρα οι Βγενόπουλος και Βασιλάκης θα πρέπει να χωρίσουν τα τσανάκια τους και να ξαναβρεθούν απέναντι, όπως στα τέλη του 2009.Και τι συμβαίνει όταν δύο μεγάλοι τσακώνονται σε ένα μικρό χωράφι; Αρχίζουν οι εκπτώσεις. Και στην περίπτωσή μας, ο εξουθενωτικός ανταγωνισμός εξασθενεί τους ισχυρούς και ανοίγει την πόρτα στους αεριτζήδες. Δηλαδή τις χαμηλού κόστους εταιρείες, με τις αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες και τις... πολλές ανησυχίες για την ασφάλεια των επιβατών. Ίσως τελικά αυτό να ήθελαν και οι Ευρωπαίοι για τη χώρα μας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy
Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011
Έπαιξαν - έχασαν Βγενόπουλος και Βασιλάκης
Όπως ακούγεται (πολύ έγκυρα), ο επίτροπος ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια δεν εγκρίνει τη συγχώνευση της Ολυμπιακής (της νέας Olympic Air, δηλαδή) με την Aegean. Με δυο λόγια, ο Αλμούνια μάς γλιτώνει μεν από το αεροπορικό μονοπώλιο στο οποίο οδηγούσαν τα πράγματα οι ιδιοκτήτες, αλλά τώρα οι Βγενόπουλος και Βασιλάκης θα πρέπει να χωρίσουν τα τσανάκια τους και να ξαναβρεθούν απέναντι, όπως στα τέλη του 2009.Και τι συμβαίνει όταν δύο μεγάλοι τσακώνονται σε ένα μικρό χωράφι; Αρχίζουν οι εκπτώσεις. Και στην περίπτωσή μας, ο εξουθενωτικός ανταγωνισμός εξασθενεί τους ισχυρούς και ανοίγει την πόρτα στους αεριτζήδες. Δηλαδή τις χαμηλού κόστους εταιρείες, με τις αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες και τις... πολλές ανησυχίες για την ασφάλεια των επιβατών. Ίσως τελικά αυτό να ήθελαν και οι Ευρωπαίοι για τη χώρα μας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου