Η πρωτόγνωρη κρίση μάς δείχνει ότι ο κοσμάκης δεν βάζει μαχαίρι μόνο στη διασκέδαση και τα αγαθά πολυτελείας, αλλά ακόμη και στο σούπερ-μάρκετ. Κι αν οι δρόμοι μας φαίνονται ακόμη αρκετά γεμάτοι, η εικόνα είναι απατηλή.
Η αλήθεια είναι ότι τους τελευταίους μήνες οι Έλληνες έχουν κόψει δραστικά ακόμη και τα είδη πρώτη ανάγκης, ενώ προτιμούν να ψωνίζουν ό,τι είναι φθηνότερο ή βρίσκεται σε προσφορά.
Έτσι, οι περισσότεροι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο πολύ στα ανώνυμα προϊόντα (αυτά που λέμε «ιδιωτικής ετικέτας», που τα ξέρει μόνο η μαμά τους δηλαδή) των αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, αφού κάποια εξ αυτών πωλούνται έως και 60% φθηνότερα από τα αντίστοιχα επώνυμα
ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου