Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: Στερήθηκα την καθημερινή επαφή με τον πατέρα μου

Η παρουσιάστρια «άνοιξε» την καρδιά της και μίλησε για το διαζύγιο των γονιών της, όταν εκείνη ήταν 7 ετών... και αποκαλύπτει ότι της κόστισε που στερήθηκε τον πατέρα της από τις καθημερινές στιγμές της.

«Όταν ήμουν 7 ετών οι γονείς μου αποφάσισαν να χωρίσουν, έκαναν όμως τα πάντα για να μου δώσουν να καταλάβω πως θα συνέχιζαν να με αγαπούν. Είχα μια ανεξήγητη ωριμότητα και συνειδητοποίησα αμέσως πως, αν είναι καλύτερα για αυτούς να χωρίσουν, τότε καλά έκαναν. Αυτό που μου κόστισε πολύ, όμως, ήταν οι στιγμές της καθημερινότητας που έχασα με τον μπαμπά μου. Στις μεγάλες και σημαντικές στιγμές της ζωής μου, όπως η αποφοίτηση στο πανεπιστήμιο, ήταν πάντοτε παρών, τον στερήθηκα, όμως στην καθημερινή επαφή. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό για μένα, η συχνή επικοινωνία εμ τον μπαμπά μου», εξομολογήθηκε η Έλενα

Δεν υπάρχουν σχόλια: