Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Tα σχόλια της Ελεονώρας Μελέτη για τον Λιάγκα junior!

Τις δικές της αποκαλύψεις έκανε σήμερα το πρωί η Ελεονώρα Μελέτη για το μωρό του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά. Με αφορμή τα πλάνα με την έξοδο του ζεύγους από το μαιευτήριο, η Ελεονώρα σχολίασε: «Πάντως εγώ ξέρω από δικές μου πήγες ότι πέφτει πολύ ξενύχτι στο Λιαγκαίικο τελευταία, γιατί το μωρό τρώει πολύ!».

Μάλιστα, επαίνεσε και τον Γιώργο Λιάγκα επειδή μπήκε μέσα την ώρα του τοκετού και ήταν παρών σε όλη την διαδικασία:

«Αυτό το μήνυμα που στέλνει ο Λιάγκας είναι πάρα πολύ ωραίο γιατί δεν μπορώ να ακούω άντρες να λένε: "Δεν μπαίνω στη γέννα γιατί αυτό που θα δω, θα με ξενερώσει"! Τι θα σε ξενερώσει ρε φίλε; Εσύ το έκανες! Εξαιτίας σου βρίσκεται εκεί μέσα η γυναίκα σου!» Όσο για το δικό της μητρικό καμπανάκι; Φαίνεται ότι μάλλον θ΄αργήσει πολύ ακόμα να χτυπήσει! «Εγώ θαυμάζω πραγματικά τώρα συγκεκριμένα τη Φαίη. Πόσο χρονών είναι η Φάιη;30; εγώ είμαι στα 32. Δυο χρόνια μεγαλύτερη της. Ρε παιδιά δεν ξέρω εαν θα ήμουν τόσο κατασταλαγμένη-συνειδητοποιημένη όσο είναι η Φαίη, αν γινόμουνα μητέρα! Και δυο χρόνια πριν; στα 30;! Ιιιιιιι...δεν ξέερρωωωω...!»,είπε. Μάλιστα εξήγησε και τον λόγο που με την μητρότητα (προς το παρόν τουλάχιστον) είναι «μακριά και αγαπημένες»: «Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να απολαύσω όλο αυτό το αίσθημα που σου προκαλεί το να είσαι μητέρα, γιατί είμαι ένας άνθρωπος με φοβερά σκοτεινό μυαλό που κάνει μαύρα σενάρια.Σκέφτομαι ότι όταν θα γίνω μάνα, τελείωσα! Θα φοβάμαι μην πάθει τίποτα το παιδί μου, δεν θα μπορώ να απολαύσω τίποτα». Πότε θα είναι έτοιμη; «Μέχρι τα 37, δεν θα είμαι ποτέ έτοιμη» δήλωσε, αποκαλύπτοντας ότι το 3 και το 7 είναι τ΄ αγαπημένα της νούμερα!
gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: