Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Απάντηση Χατζηνικολάου στις φήμες ότι εγκαταλείπει το Alter

Απάντηση σε όσους γράφουν ότι εγκαταλείπει το Alter και βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τον Σκάι έδωσε ο Νίκος Χατζηνικολάου μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή. 
 
''Αν κάποιοι θέλουν να γράφουν μυθεύματα, προσωπικά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο...'' είπε.

Ο γνωστός δημοσιογράφος, φανερά ενοχλημένος από τα ανακριβή δημοσιεύματα που τον αφορούν, ξεκαθάρισε για ακόμα μία φορά ότι δεν συζητάει με κανένα άλλο κανάλι και ότι δεν πρόκειται να φύγει από το Alter εφόσον αυτό συνεχίσει να λειτουργεί.

''Το έχω πει σε όλους τους τόνους... Το έχω πει διακόσιες φορές και είμαι από τους ανθρώπους εκείνους που όταν αποφασίζουν να μιλήσουν εννοούν στο ακέραιο ότι λένε... Εχω πει ,λοιπόν, πολλές φορές μέχρι τώρα, πως δεν βρίσκομαι σε συζητήσεις με κανένα κανάλι. Δεν έχω προχωρήσει σε καμία άλλη τηλεοπτική επαφή για του χρόνου αυτή την εποχή, γιατί πολύ απλά, θέλω να παραμείνω στο Alter. '' εξήγησε και πρόσθεσε: ''Αυτό τι σημαίνει ; Πως θα περιμένω μέχρι τις 15 Ιουνίου που θα εκδικαστεί η υπόθεση του Alter για την υπαγωγή του στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα και ανάλογα με την απόφαση που θα πάρει η δικαιοσύνη, θα κινηθώ και εγώ. Αν το Alter καταφέρει να συνεχίσει τον τηλεοπτικό του δρόμο, στο Alter θα μείνω. ''

''Τι να πω ,λοιπόν, γι΄ αυτά τα σημερινά δημοσιεύματα που βλέπω ξανά μπροστά μου;'' κατέληξε.

nooz

Δεν υπάρχουν σχόλια: