Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Ο Γιάννης Λάτσιος για την Ευγενία Μανωλίδου

Για πρώτη φορά μετά το «κόψιμο» της εκπομπής της Ε. Μανωλίδου ο Γιάννης Λάτσιος μίλησε, ξεκαθαρίζοντας ότι οι λόγοι που τον οδήγησαν σ' αυτή την απόφαση δεν είναι προσωπικοί.

«Είναι άδικο να κατηγορούν την Ευγενία Μανωλίδου. Δεν έχω αρνηθεί ότι δεν πήγε καλά. Είναι μία δύσκολη εποχή. Τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περιμέναμε και γι αυτό περάσαμε και σε αυτή τη διορθωτική κίνηση. Σε καμιά περίπτωση πάντως εγώ δεν το βλέπω σαν κόψιμο εκπομπής», είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Λάτσιος.

Σε ό,τι αφορά τα όσα ακούστηκαν ότι με δική του απόφαση έγινε αυτή η ...διορθωτική κίνηση ο Γ. Λάτσιος είπε στο STAR: «Όσον αφορά τις ευθύνες πάντα τις έχω δεχθεί, αλλά θέλω να σας πω για άλλη μία φορά ότι δεν είναι ποτέ προσωπικές. Είναι με κουβέντα στο σταθμό. Δεν δουλεύω μόνος, έχω και συνεργάτες».

Ο Γ. Λάτσιος απάντησε και στα σχόλια ότι η εκπομπή ήταν μια ...πρόβα για το «ψήσιμο» του καφέ. «Όχι, αυτό δεν έχει καμία σχέση» είπε κατηγορηματικά και πρόσθεσε: «Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η Ευγενία Μανωλίδου είναι ένας άξιος συνεργάτης με πολλές δυνατότητες στην τηλεόραση».
Πηγή :star

Δεν υπάρχουν σχόλια: