Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αποκάλυψη παρουσιάστριας: «Έχασα δυο παιδιά πριν την κόρη μου»


Γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε πώς πριν αποκτήσει την κορούλα της, είχε χάσει δυο παιδιά. Για την μόλις δέκα μηνών κορούλα της μίλησε η Μαρία Κρούσσου, η παρουσιάστρια του δελτίου καιρού του Star. «Νιώθω μεγάλη χαρά. Είναι αυτό που ήθελα. Είναι η ζωή μου όλη».

Χορογράφος και χορεύτρια -εκτός από παρουσιάστρια-, αποκάλυψε ότι το μόνο που θέλει είναι να «είμαι συνέχεια με το παιδί μου, έπειτα να διδάσκω και μετά να είμαι στο κανάλι».

Ανοιχτή στο ενδεχόμενο να κάνει και ένα δεύτερο παιδάκι «άμα θέλει ο θεός», μοιράστηκε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μέχρι ν΄αποκτήσει το πρώτο της παιδάκι, την Πατρίτσια:
«δυσκολεύτηκα να μείνω έγκυος. Η Πατρίτσια είναι η τρίτη μου φορά. Έχω χάσει δυο παιδιά πριν την κόρη μου. Τα έχασα με παλινδρόμηση».

Μάλιστα έδωσε και ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν παρόμοια γυναικολογικά προβλήματα, ότι «παίζει ρόλο ο γιατρός. Μου βρήκε το πρόβλημα μου και μου είπε τι να κάνω».

Τέλος, εξέφρασε την επιθυμία της η Πατρίτσια να κάνει ο,τι θέλει μεγαλώνοντας, αρκεί να μην γίνει μπασκετμπολίστρια όπως ο μπαμπάς της γιατί «οι γυναίκες μπασκετμπολίστριες γίνονται νταρντάνες». Πηγή:star «Πρωινή Μελέτη»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: