Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Τα... παραπονάκια του Τρύφωνα - Γιατί δεν πήγε στο “10 με 1 μαζί”

Ο Τρύφωνας Σαμαράς μίλησε στο zappIT για τη συμμετοχή του στο "Dancing" χωρίς να μας κρύψει τα παράπονα του...για κάποιες κακοπροαίρετες κριτικές.Γιατί όμως δεν εμφανίστηκε σήμερα στο "10 με 1 μαζί" όπως είθισται για τους αποχωρήσαντες;

Ο Τρύφωνας αποτέλεσε ένα από τα πλέον δημοφιλή και αγαπητά πρόσωπα του λαμπερού show. Χτες ήρθε η σειρά του να αποχωρήσει, παρέα με το φαβορί Νάντια Μπουλέ. Λίγο πριν την αποχώρηση του στα παρασκήνια, δήλωσε στο zappIT: "Νιώθω πολύ συγκινημένος! Aισθάνομαι ήδη νικητής στις καρδιές του κόσμου γιατί εισπράττω καθημερινά την αγάπη του. Δεν θέλω να σηκώσω τρόπαιο γιατί δεν είμαι και ο καλύτερος χορευτής. Βέβαια όλοι όσοι μπαίνουν σε ένα show σίγουρα θα ήθελαν να νικήσουν αφού μπαίνει και ο εγωϊσμός στην μέση."

Δεν παρέλειψε ωστόσο να κάνει και τα παραπονάκια του: "Έχω κουραστεί να ακούω πως δεν είμαι καλός χορευτής! Ρε παιδιά ποτε δεν είπα ότι είμαι ο καλύτερος! Κάποιοι δημοσιογράφοι ισχυρίστηκαν ότι το χιούμορ και ο αυθορμητισμός μου δεν είναι αληθινά... Πραγματικά δεν μπορώ να το ακούω αυτό!"

-Η κριτική επιτροπή δεν σου έδωσε ο πολυπόθυτο δεκάρι. Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
" Θα ήθελα να ανταμοιφθώ για τις φορές που χόρεψα καλά. Για να νιώσω και εγώ ότι αναγνωρίζεται η προσπάθεια μου."

-Ο κόσμος τι σου λέει;
"Πολύ ώραια πράγματα, όπως "χορευταρά μου...σε λατρεύουμε!" Και γενικώς μου δείχνει την αγάπη του με κάθε τρόπο."

-Γιατί το κοινό πιστεύεις σε αγαπάει τόσο πολύ;
"Δεν μου αρέσει να παίρνω τον εαυτό μου σοβαρά! Θέλω να είμαι αυθόρμητος. Δεν είμαι ψώνιο, παρόλο που στον τομέα μου είμαι απο τους καλύτερους και έχω χτενίσει τόσα souper models του εξωτερικου."

Ευχαριστημένος που έφτασε μέχρι έδω μας δήλωσε στο τέλος και δεν ξέχασε να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο "για την αγάπη και τις ψήφους του."

Σήμερα το πρωί, βρέθηκε ωστόσο ξανά στο επίκεντρο μιας φημολογίας για τις σχέσεις του με το κανάλι μετά την αποχώρηση του από το "Dancing". Ένω όλοι περίμεναν ότι θα εμφανιστεί το "10 με 1 μαζί" και την Ευγενία Μανωλίδου... εκείνος ήταν απών! Ο ίδιος απάντησε μέσα από το "Πολύ μπλα μπλα" :"Δεν με πήρε κανένας να πάω στην εκπομπή. Με ψάχνανε χτες αλλά εγώ δεν βρήκα καμία κλήση. Ωστόσο, έχω πάει πολλές φορές στην εκπομπή και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το κανάλι που με στήριξε". Νωρίτερα είχε υποστηρίξει ότι ήταν κουρασμένος και δεν πήγε... http://www.zappit.gr/

Δείτε το βίντεο:

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: