Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Δέσποινα Καμπούρη: Πόσα κιλά έχει πάρει στην εγκυμοσύνη;

Η Δέσποινα Καμπούρη μίλησε στην "Πρωινή Μελέτη" για την εγκυμοσύνη της, ενώ αποκάλυψε και πόσα κιλά έχει πάρει. Η όμορφη παρουσιάστρια είπε πως πλέον έχει αλλάξει η διάθεσή της: «Δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Έχω πάθει πλάκα, πριν ένα μήνα δεν ήμουν έτσι!».
Για τα κιλά που έχει πάρει είπε: «Ότι αλλάζει το σώμα, αλλάζει. Το βλέπω και στην κοιλιά μου, και στα πόδια μου… Παχαίνεις, πρήζεσαι, κάνεις κατακράτηση… Αλλά νομίζω ότι είναι μύθος ότι δεν μπορεί να είναι σέξι μια γυναίκα στην εγκυμοσύνη. Νομίζω ότι πρέπει να έχω πάρει γύρω στα δέκα κιλά, αλλά έχω να ζυγιστώ καμία εβδομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: