Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Η Playmate Ηρώ Λεγάκη δηλώνει: «Φοβάμαι για τη ζωή μου»

Εξελέγη Playmate 2011 σε μια λαμπερή βραδιά και έδειχνε ευτυχισμένη. Κανείς όμως δεν γνώριζε τι έκρυβε στην άκρη του μυαλού του το 20χρονο μοντέλο.

Μια αρρωστημένη σχέση και ένας έρωτας πάθους με στοιχεία παθολογικής ζήλιας εδώ και ένα χρόνο, έχουν οδηγήσει την Ηρώ Λεγάκη σε απόγνωση.

Ο πρώτος μεγάλος εφηβικός της έρωτας έχει μετατραπεί σε εφιάλτη, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που το μοντέλο και η μητέρα του έχουν ζητήσει την προστασία της αστυνομίας. Τρία ολόκληρα χρόνια συνέχιζε με την ελπίδα ότι όλα θα αλλάξουν, όμως τα χειρότερα ήρθαν όταν η Ηρώ αποφάσισε να δώσει οριστικό τέλος. Ο σύντροφός της, μη μπορώντας να το δεχτεί, έγινε ιδιαίτερα απειλητικός.

«Είχαμε σχέση τρία χρόνια και χωρίσαμε εδώ και ένα χρόνο. Μέναμε στη Νέα Μάκρη σε ξεχωριστά σπίτια, και κάποια στιγμή αποφάσισα να μετακομίσω στη θεία μου, στην Αθήνα, γιατί μου είχε κάνει τη ζωή μου κόλαση. Κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα», δηλώνει η Ηρώ Λεγάκη και συνεχίζει:

«Με περίμενε έξω από το σπίτι μου και κάθε μέρα ζητούσε να τα ξαναβρούμε. Αναγκάστηκα έτσι και μετακόμισα, προκειμένου να χάσει τα ίχνη μου. Τότε άρχισε να απειλεί τη μητέρα μου. Ένα βράδυ της έσπασε το αυτοκίνητο».

Μπροστά στον κίνδυνο και τον πανικό, οι δυο γυναίκες ζήτησαν προστασία από την Αστυνομία. Υπέβαλαν μηνύσεις και έλπιζαν ότι το μαρτύριο τους θα τέλειωνε εδώ. Όμως όπως δηλώνει η Playmate συνεχίζει ακάθεκτος να της ζητά να τα ξαναβρούν.

Όπως είπε το μοντέλο: «Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου. Απειλεί ότι αν κάνω σχέση, θα μας σκοτώσει και τους δύο. Ειλικρινά φοβάμαι για τη ζωή μου, τρέμω όπου κι αν βρεθώ».
Πηγή:Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: