Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ιωάννινα: Στο αυτόφωρο 4 ιδιοκτήτες ταξί

Στο αυτόφωρο οδηγήθηκαν σήμερα τέσσερις ιδιοκτήτες ταξί των Ιωαννίνων, κατηγορούμενοι για πρόκληση ζημιών στα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Παντούλα και Θανάση Οικονόμου, χθες το μεσημέρι. 

Οι κατηγορούμενοι ζήτησαν και πήραν αναβολή μιας ημέρας, επικαλούμενοι την έλλειψη μαρτύρων κατηγορίας και η δίκη τους ορίστηκε για αύριο το πρωί. Οι ιδιοκτήτες ταξί, ετοιμάζουν για αύριο πορεία με τα αυτοκίνητά τους και στάθμευση στο χώρο των δικαστηρίων όπου θα συμπαρασταθούν στους τέσσερις συναδέλφους τους.

Ραγκούσης στη Βουλή για τα ταξί: «Δεν κάνω πίσω...»
Την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί «με όρους και κανόνες» υπεραμύνθηκε μιλώντας στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών κ. Ι. Ραγκούσης, επισημαίνοντας ότι υπηρετεί την ανάπτυξη και τον ανταγωνισμό, άρα υπηρετεί και το δημόσιο συμφέρον. «Η απελευθέρωση με κανόνες», τόνισε, «πατάσσει την φοροδιαφυγή, άρα υπηρετεί το επιτακτικό δημόσιο συμφέρον. Το άνοιγμα με κανόνες τονώνει την απασχόληση».

Ο κ. Ραγκούσης ξεκαθάρισε δεν θα υποκύψει σε πιέσεις και δεν κάνει πίσω. «Το άνοιγμα με κανόνες θα προχωρήσει. Μέσα από διάλογο, αλλά θα προχωρήσει. Αυτό άλλωστε δήλωσε πρόσφατα και ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου», υπογράμμισε.

Ο υπουργός Υποδομών έκανε ακόμη γνωστό ότι το προσεχές διάστημα, που το υπουργείο θα γνωστοποιήσει τη συνολική πρόταση και τους κανόνες που θα διέπουν την απελευθέρωση του συγκεκριμένου επαγγέλματος, θα δώσει στους ενδιαφερόμενους εύλογο και επαρκή χρόνο προκειμένου να επισημάνουν τα σημεία στα οποία συμφωνούν και τα σημεία στα οποία διαφωνούν. «Μέχρι τότε είναι παντελώς αδικαιολόγητη κάθε μορφή κινητοποίησης και μάλιστα με θύμα το κοινωνικό σύνολο», τόνισε.

Αναφερόμενος στα πληθυσμιακά κριτήρια για τη χορήγηση των αδειών αναρωτήθηκε: «Τι θα πει πληθυσμιακό κριτήριο έτσι γενικά και αόριστα; Δύο- δυόμισι ταξί ανά χίλιους κατοίκους , όπως σήμερα στην Αθήνα; Τρία ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στη Βουδαπέστη και τη Μαδρίτη; Τέσσερα ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στην Πράγμα και το Βουκουρέστι, ή 10 ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στη Βαρκελώνη, το Ελσίνκι και το Μπέλφαστ. Δεν υπάρχουν ενιαία πληθυσμιακά κριτήρια».

Κατηγόρησε ταυτόχρονα τους ιδιοκτήτες ταξί πως όταν μιλούν για πληθυσμιακά κριτήρια «εννοούν τέτοια πληθυσμιακά κριτήρια, ώστε το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό, ώστε να μην προκύπτει η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών».

Δεν υπάρχουν σχόλια: