Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Παπαβασιλείου: «Δεν είμαι "φτασμένη" παρουσιάστρια»

Για τις κριτικές που έχει ακούσει για τις ενδυματολογικές της επιλογές, τις φήμες που τη θέλουν να αντικαθιστά για λίγο χρονικό διάστημα την ερχόμενη σεζόν την Κατερίνα Καραβάτου στο «Κους-Κους», την πιθανότητα να παρουσιάσει βραδινή εκπομπή στην τηλεόραση και τα σενάρια που ακούγονται για την πρωινή ζώνη του Alpha, μίλησε στο περιοδικό «TV Έθνος», η Έλενα Παπαβασιλείου

Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Πάνω στην ώρα» έχει δεχτεί πολλά σχόλια για τις ενδυματολογικές της επιλογές στην εκπομπή: «Είναι αστείο και επιφανειακό να κρίνεις κάποιον από τα ρούχα του. Σίγουρα δεν υπήρχε κάποιο “σχέδιο” πίσω από αυτό. Δεν στενοχωρήθηκα φυσικά. Δεν μπορώ να “σκάω” με τέτοια πράγματα. Ένα από τα πράγματα που μαθαίνει κανείς σε αυτή τη δουλειά είναι ότι δεν πρέπει να μας κάνουν να ταραζόμαστε τέτοιες λεπτομέρειες. Εγώ θα συνεχίσω να ντύνομαι όμορφα με κάποιες πινελιές που θα είναι πιο Έλενα», δήλωσε η ίδια.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα ακούγονται διάφορα σενάρια που αφορούν στην πρωινή ζώνη του Alpha. Κατά πόσο την αγχώνουν; «Έχω μιλήσει με το κανάλι σε πάρα πολύ καλό κλίμα. Βλέπανε θετικά το να συνεχιστεί η εκπομπή. 100% σίγουρο δεν είναι. Αυτό που μου είπαν είναι ότι εκτιμούν το πρόσωπό μου και εγώ ξέρω ότι είχα μια άψογη συνεργασία με το κανάλι και, απ’ ό, τι έχω καταλάβει με θέλουν στο δυναμικό τους. Αυτή τη στιγμή είμαι χαλαρή και γαλήνια και δεν με αγχώνει τίποτα. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που μετά από πολύ μεγάλο διάστημα είμαι πάρα πολύ χαλαρή».

Η Κατερίνα Καραβάτου σε ένα μήνα θα γίνει μητέρα και οι φήμες θέλουν την Έλενα Παπαβασιλείου να την αντικαθιστά στο «Κους-Κους» για όσο καιρό θα λείπει: «Δεν έχω καμία επίσημη ενημέρωση γι’ αυτό και περιμένω να έρθει το τέλος Αυγούστου, ώστε να μιλήσω ξανά με τους υπεύθυνους του καναλιού. Περιμένω να ακούσω τι θέλουν από μένα», τόνισε.

Πώς θα αντιδρούσε αν είχε πρόταση να παρουσιάσει βραδινή εκπομπή στην τηλεόραση; «Αν ήταν κάτι όμορφο, με μεγάλη μου χαρά θα το έκανα. Εγώ δεν είμαι “φτασμένη” παρουσιάστρια για να πάω με μια πρόταση στον σταθμό. Προσπαθώ αυτό που μου ανατέθηκε να κάνω να το κάνω καλά. Αυτά γίνονται βήμα-βήμα», ήταν η απάντησή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: