Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Γερμανική εταιρεία πήρε πίσω διαφήμιση με τη δραχμή μετά από οργισμένες αντιδράσεις

Η γερμανική εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, Sixt, καταγγέλλει ότι δέχτηκε οργισμένες επιστολές και δολοφονικές απειλές για ένα διαφημιστικό της σλόγκαν που αναφερόταν σε έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη, σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα.

"Αγαπητοί Έλληνες, η Sixt δέχεται και πάλι δραχμές," έλεγε η διαφημιστική καταχώρηση, η οποία εμφανίστηκε τους τελευταίους μήνες σε πολλά γερμανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

"Το προσωπικό μας δέχτηκε απειλές κατά της ζωής του, για να μην πούμε για διάφορες ύβρεις περί Ναζί," δήλωσε στο περιοδικό Spiegel ο επικεφαλής της Sixt, Ερικ Σιξτ.

Ο ίδιος είπε ότι τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στα περίχωρα του Μονάχου έλαβαν κάρτες της Sixt, κομμένες στα δύο, "μεταξύ των οποίων και μια από τον (έλληνα) επίτιμο πρόξενο".

Ο Σιξτ είπε ότι πήρε το μάθημά του --"δεν υπάρχει καμία περίπτωση" να αναμειχθεί με σοβαρά πολιτικά ζητήματα-- και πρόσθεσε ότι "ζήτησε συγγνώμη με κάθε τρόπο από τον ελληνικό λαό."

Ωστόσο, σχολίασε στη συνέντευξή του, ότι όλοι γνωρίζουν ότι η Ελλάδα είναι χρεοκοπημένη και ότι ήρθε η ώρα "να προτείνουμε στη χώρα να βγει επιτέλους από την ευρωζώνη."

Η κριτική του συμπεριέλαβε και την καγκελάριο Αγγελα Μέρκελ, η αντίδραση της οποίας στην κρίση χρέους-- όπως είπε ο Σιξτ--ήταν "απαίσια". Ο 67χρονος Σιξτ δήλωσε ότι δεν καταλαβαίνει ποιον στόχο επιδιώκει η Μέρκελ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: