Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Χαριτάτος: «Δεν έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με κανένα»

Μετά την κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα στην Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και τον Γ. Καραμέρο, ο Σ. Χαριτάτος δίνει τις δικές του απαντήσεις στην «Πρωινή Μελέτη» για τα όσα είχε πει πριν λίγες μέρες η μαγείρισσα στην εκπομπή.

«Δεν έχω δει τις δηλώσεις της Αργυρώς, δεν έχω κάτι να σας πω. Είναι κάτι που δε με αφορά. Ότι έχω εγώ να συζητήσω με πρώην συνεργάτες μου το έχω συζητήσει ο ίδιος σε κλειστό, φιλικό κύκλο και δε νιώθω ότι έχω κάτι να λύσω ως εκκρεμότητα ή διαφορά. Θα ήταν αγενές από την πλευρά μου να βγω τώρα και να σας πω κάτι που έχω επιλύσει προσωπικά. Δεν έχω καμία διαφορά. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κανένα πρώην συνεργάτη μου, ώστε να μπορούμε σήμερα να το συζητάμε», απάντησε ο Σ. Χαριτάτος για τα όσα ακούστηκαν ότι η Αργυρώ έφυγε πέρσι από την εκπομπή «10 με 1 μαζί» γιατί είχε πρόβλημα με τους παρουσιαστές.

«Εμένα προσωπικά δεν μου έχει χρεωθεί τίποτα», λέει εμφανώς πειραγμένος ο δημοσιογράφος. «Δεν πιστεύω ότι ένας πρώην συνεργάτης μου μπορεί να πει κάτι αρνητικό για μένα γιατί με όλους τους συνεργάτες μου ότι έχω το λύνω στο τραπέζι και το’ χω λύσει», πρόσθεσε.

Άρα υπήρχε διαφορά. Υπήρχε πρόβλημα. Η Αργυρώ δε σηκώθηκε έτσι να φύγει. Άλλο τώρα αν ο δημοσιογράφος δεν θέλει να μπει σε λεπτομέρειες.

Πάντως ο Σ. Χαριτάτος δεν ήθελε να πει τίποτα άσχημο και για τον ΑΝΤ1, παρά το γεγονός ότι πέρσι από τον αέρα της εκπομπής του, και από συνεντεύξεις του ήταν άπειρα τα καρφιά που είχε ρίξει μαζί με τον συμπαρουσιαστή του Γ. Καραμέρο.

«Δεν έχω κανένα παράπονο, πέρασα καλά, ήταν μια συναρπαστική εμπειρία ότι έζησα με τον ΑΝΤ1», είπε, τον οποίο χαρακτήρισε… «εταιρία», αφήνοντας αιχμές για το γεγονός ότι όλοι μιλούν για την… «οικογένεια του ΑΝΤ1».

«Οικογένεια είμαστε όλοι, αλλά η εταιρεία είναι εταιρεία», είπε προσθέτοντας: «Στον ΑΝΤ1 αυτός ο κύκλος έκλεισε. Κρατάω τα καλύτερα, τα δυσάρεστα, αν υπήρχαν είναι εμπειρίες ζωής.  Συζητήσαμε και από κοινού αποφασίσαμε αυτή τη στιγμή να πάρουμε μια ανάσα από την πολύχρονη συνεργασία μας. Και είμαστε μια χαρά. Δεν έχω παράπονο».

http://www.star.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: