Ανεξάρτητες ομάδες φοιτητών καλούν μέσω του Facebook να προσέλθουν σπουδαστές στις γενικές συνελεύσεις προκειμένου να ανοίξουν τα ιδρύματα.
Από τη μία πλευρά βρίσκονται συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις οι οποίες τάχθηκαν από την πρώτη στιγμή ενάντια στον νέο νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ, ενώ από την άλλη πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι θέλουν να ξεκινήσουν ομαλά την ακαδημαϊκή τους πορεία, και σπουδαστές που είτε βρίσκονται στο πτυχίο είτε στο μέσον των σπουδών τους και απλά δεν κατανοούν γιατί θα πρέπει να κλείνει μία σχολή και να παρεμποδίζονται εκατοντάδες άτομα να προσέλθουν στα μαθήματα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην εφημερίδα "Το Έθνος", οι φοιτητές ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για την τύχη της εξεταστικής και του εξαμήνου, καθώς ο νέος νόμος, που ψηφίστηκε πρόσφατα για τα πανεπιστήμια, ορίζει ότι θα πρέπει να γίνουν 13 εβδομάδες μαθημάτων προκειμένου να ολοκληρωθεί το εξάμηνο.
Αρκετοί από τους φοιτητές, οι οποίοι δεν είναι οργανωμένοι σε φοιτητικές παρατάξεις, δεν προσέρχονται στις γενικές συνελεύσεις και έτσι δεν μετέχουν στη λήψη των αποφάσεων για κλειστές ή ανοιχτές σχολές.
Τις τελευταίες ημέρες, όμως, μία ομάδα φοιτητών, που ξεκίνησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και επεκτάθηκε σε αρκετά ιδρύματα και σχολές, έχει φτιάξει σελίδες στο Facebook υπέρ των ανοιχτών ΑΕΙ.
Ανάλογη πρωτοβουλία υπήρξε και στη Νομική Σχολή της Αθήνας, η οποία τελεί υπό κατάληψη από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους.
"Η κοινότητα αυτή δημιουργείται έχοντας ως μοναδικό στόχο την επαναλειτουργία της σχολής και την έναρξη της εξεταστικής περιόδου. Λαμβάνοντας υπόψη την ταλαιπωρία που υφίσταται μεγάλος αριθμός φοιτητών λόγω των συνεχών αναβολών των εξετάσεων και κατανοώντας την αδυναμία συντονισμού... και συσπείρωσής, του επιχειρούμε να οργανωθούμε και να αποδείξουμε ότι η σιωπηρή πλειοψηφία δύναται να αντιπαλέψει τις δυναμικές μειοψηφίες", αναφέρουν στη σελίδα του Facebook "Ψηφίζω ανοιχτή Νομική Σχολή". Η ομάδα των φοιτητών, που ξεπερνάει τα 200 άτομα, υποστηρίζει ότι "οι φοιτητές είναι οι μόνοι χαμένοι από το μπαράζ καταλήψεων και καλούνται πλέον να διεκδικήσουν το αυτονόητο: ανοιχτή σχολή - ομαλή λειτουργία".
Από τη μία πλευρά βρίσκονται συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις οι οποίες τάχθηκαν από την πρώτη στιγμή ενάντια στον νέο νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ, ενώ από την άλλη πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι θέλουν να ξεκινήσουν ομαλά την ακαδημαϊκή τους πορεία, και σπουδαστές που είτε βρίσκονται στο πτυχίο είτε στο μέσον των σπουδών τους και απλά δεν κατανοούν γιατί θα πρέπει να κλείνει μία σχολή και να παρεμποδίζονται εκατοντάδες άτομα να προσέλθουν στα μαθήματα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην εφημερίδα "Το Έθνος", οι φοιτητές ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για την τύχη της εξεταστικής και του εξαμήνου, καθώς ο νέος νόμος, που ψηφίστηκε πρόσφατα για τα πανεπιστήμια, ορίζει ότι θα πρέπει να γίνουν 13 εβδομάδες μαθημάτων προκειμένου να ολοκληρωθεί το εξάμηνο.
Αρκετοί από τους φοιτητές, οι οποίοι δεν είναι οργανωμένοι σε φοιτητικές παρατάξεις, δεν προσέρχονται στις γενικές συνελεύσεις και έτσι δεν μετέχουν στη λήψη των αποφάσεων για κλειστές ή ανοιχτές σχολές.
Τις τελευταίες ημέρες, όμως, μία ομάδα φοιτητών, που ξεκίνησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και επεκτάθηκε σε αρκετά ιδρύματα και σχολές, έχει φτιάξει σελίδες στο Facebook υπέρ των ανοιχτών ΑΕΙ.
Ανάλογη πρωτοβουλία υπήρξε και στη Νομική Σχολή της Αθήνας, η οποία τελεί υπό κατάληψη από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους.
"Η κοινότητα αυτή δημιουργείται έχοντας ως μοναδικό στόχο την επαναλειτουργία της σχολής και την έναρξη της εξεταστικής περιόδου. Λαμβάνοντας υπόψη την ταλαιπωρία που υφίσταται μεγάλος αριθμός φοιτητών λόγω των συνεχών αναβολών των εξετάσεων και κατανοώντας την αδυναμία συντονισμού... και συσπείρωσής, του επιχειρούμε να οργανωθούμε και να αποδείξουμε ότι η σιωπηρή πλειοψηφία δύναται να αντιπαλέψει τις δυναμικές μειοψηφίες", αναφέρουν στη σελίδα του Facebook "Ψηφίζω ανοιχτή Νομική Σχολή". Η ομάδα των φοιτητών, που ξεπερνάει τα 200 άτομα, υποστηρίζει ότι "οι φοιτητές είναι οι μόνοι χαμένοι από το μπαράζ καταλήψεων και καλούνται πλέον να διεκδικήσουν το αυτονόητο: ανοιχτή σχολή - ομαλή λειτουργία".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου