Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Τα παιδιά της 49χρονης που δολοφονήθηκε λένε: "Η μαμά μας φοβόταν τελευταία για τη ζωή της!"

Η εξιχνίαση του εγκλήματος στο Σχηματάρι συγκλονίζει τόσο την τοπική κοινωνία του Αυλώνα, όσο και ολόκληρη τη Ελλάδα αφού πίσω από αυτό κρύβεται αστυνομικός και μάλιστα το ομολόγησε.

Η 49χρονη Αλβανίδα που πατήθηκε από το αυτοκίνητο του 35χρονου αστυνομικού, αφού πρώτα πήρε το μπουφάν της και το πίεσε στο πρόσωπό της για να της προκαλέσει ασφυξία, ήταν μητέρα τεσσάρων ενήλικων παιδιών, τριών κοριτσιών και ενός αγοριού. Η ίδια έμενε στο σπίτι με το αγόρι που είναι ο μικρότερος στην ηλικία των 19 χρόνων και τη μία κόρη που είναι 21 ετών.

Το TLIFE επικοινώνησε με την οικογένεια και μίλησε με τα τρία από τα τέσσερα άτυχα παιδιά. Η μία κόρη που είναι 23 χρονών και ζει με τον σύντροφό της και τα δύο της παιδιά σε διαφορετικό σπίτι δήλωσε συντεριμμένη: "Εγώ δεν ζούσα μαζί της, αλλά πήγαινα πάρα πολύ συχνά στο σπίτι στον Αυλώνα. Τους έβλεπα συχνά γιατί ζούσαν οι τρεις τους μόνο, η μητέρα μου, ο αδερφός μου και η αδερφή μου. Ο αδερφός μου έχει και κάποια αναπηρία μετά από ένα ατύχημα στη δουλειά και ήθελα να τους βλέπω συνέχεια. Μου είχε πει η ίδια ότι είχε σχέση με τον αστυνομικό. Την τελευταία μέρα είχε πει ότι θα έβγαινε στο αδερφό μου, και μάλιστα του χε πει να παέι στο σπίτι να την περιμένει με τους φίλους του. Εκείνος τη ρώτησε πού θα πήγαινε τέτοια ώρα γιατί ήταν και 22:00 το βράδυ και του πε ότι θα περνούσε ο αστυνομικός να την πάρει για ένα καφέ. Ενώ ήταν μαζί όλη μέρα, της ζήτησε να βρεθούν κι επειγόντως το βράδυ. Μετά τις 23:00 που την έπαιρνε ο αδερφός μου για να δει πού είναι, ήταν κλειστό το κινητό της. Με πήρε και μού έλεγε ότι είναι κλειστό και στην αρχή δεν μου έλεγε ότι είχε βγει με αυτόν αλλά μετά μου το 'πε. Παίρναμε συνέχεια μέχρι που πήγαμε στην αστυνομία. Το σπίτι μας ήταν απέναντι από το αστυνομικό τμήμα. Το έχουμε έξι χρόνια και η μητέρα μου με τον αστυνομικό ήταν μαζί πέντε χρόνια. Ατυτός την κρατούσε τη μητέρα μου μόνο για τα χρήματα. Ό,τι έπαιρνε από το ΙΚΑ για το ατύχημα του αδερφού μου, της τα έπαιρνε... Δεν ξέρω τι τα έκανε, ήθελε καινούριο αυτοκίνητο, μηχανή; Δεν ξέρω. Αυτός ρωτούσε συνέχεια την μάνα μας αν ξέραμε ότι έχουν σχέση... Η μάνα μου του λεγε όχι, αλλά σε μας είχε πεί τα πάντα. Μάλιστα τελευταία φοβόταν. Μας έλεγε συνέχεια αν πάθω τίποτα κλπ... Μας έδινε οδηγίες σε περίπτωση που πεθάνει. Έδινε στοιχεία στη μικρή μου αδερφή και της έλεγε αν πεθάνω να τα έχεις! Αν γίνει κάτι να τα δώσεις στην αστυνομία... Δεν ξέρω αν ήξερε η μητέρα μου κάτι παπαραπάνω γι'αυτόν, δεν ξέρω! Φοβόταν..."

Μίλησε και η μικρότερη κόρη που ζούσε μαζί με την άτυχη 49χρονη: "Πριν πεθάνει η μαμά μου, μου είπε ότι είχε σχέση με αυτόν. Μου 'λεγε ότι την έβριζε, την χρησιμοποιούσε και της φερόταν πολύ άσχημα. Μαλώνανε πολύ. Εγώ άκουγα στο τηλέφωνο τη μητέρα μου να του λέει: - "Ξέρω ποιος πραγματικά είσαι... Δεν θες να πω τι πραγματικά είσαι σε όλο τον κόσμο! Θα πω ποιος πραγματικά είσαι και τι έχεις κάνει!"
Αυτός ήταν χωρισμένος. Όσο ήταν παντρεμένος γνώρισε τη μητέρα μου και τη χρησιμοποίησε για τα λεφτά. Εγώ τον ήξερα. Ήταν διπρόσωπος..."

Σύμφωνα με ομολογίες ατόμων της περιοχής του Αυλώνα, η 49χρονη κρατούσε στα χέρια της κάποια στοιχεία και ντοκουμέντα που απειλούσε τον αστυνομικό κι έτσι εκείνος έφτασε να κάνει αυτό το άγριο έγκλημα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

32χρονος Χαλκιδέος Αστυνομικός σκότωσε 49χρονη φίλη του και σκηνοθέτησε τροχαίο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: