Image via WikipediaΓια περισσότερες από 2 ώρες δεν μπορούσε να πετάξει κανένα αεροπλάνο
πάνω από την Ελλάδα, εντός του FIR Αθηνών δηλαδή, καθώς είχαμε μπλακ
ουτ την νύχτα στα ραντάρ. Αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν αλυσιδωτές
καθυστερήσεις στις πτήσεις.
Σύμφωνα με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έπεσε το ρεύμα και βγήκαν εκτός λειτουργίας τα ραντάρ. Χρειάστηκε να ενεργοποιηθούν περιφερειακά ραντάρ για να μην υπάρξει σοβαρό πρόβλημα με τα αεροσκάφη που ήταν ήδη στον αέρα, αλλά ουσιαστικά, όπως λέγεται, το FIR ΓΙΑ 2-3 ώρες δεν λειτουργούσε.
Ως και αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα με τους ελεγκτές να λένε ότι μπορούν να δίνουν πορεία στο 20% των αεροσκαφών, γεγονός που σημαίνει καθυστερήσεις, ακόμη και πλέον της μιας ώρας στις πτήσεις.
Σύμφωνα με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έπεσε το ρεύμα και βγήκαν εκτός λειτουργίας τα ραντάρ. Χρειάστηκε να ενεργοποιηθούν περιφερειακά ραντάρ για να μην υπάρξει σοβαρό πρόβλημα με τα αεροσκάφη που ήταν ήδη στον αέρα, αλλά ουσιαστικά, όπως λέγεται, το FIR ΓΙΑ 2-3 ώρες δεν λειτουργούσε.
Ως και αυτή την ώρα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα με τους ελεγκτές να λένε ότι μπορούν να δίνουν πορεία στο 20% των αεροσκαφών, γεγονός που σημαίνει καθυστερήσεις, ακόμη και πλέον της μιας ώρας στις πτήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου