Η απεργία της ΠΝΟ αναμένεται να διαρκέσει ώς τις 6 το πρωί της
Τρίτης, την ώρα που δεκάδες φορτηγά με ευπαθή και άλλα προϊόντα για
διάφορους προορισμούς της χώρας παραμένουν ακινητοποιημένα.
Μεγάλες ελλείψεις παρατηρούνται στην Κέρκυρα, καθώς έχει διακοπεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Ηγουμενίτσα. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι αν η απεργία συνεχιστεί και μετά την Τρίτη τότε τα προβλήματα θα γιγαντωθούν. Ήδη παρατηρούνται ελλείψεις ακόμη και στα μεγάλα σούπερ μάρκετ, σε γάλα γαλακτοκομικά και επαγγελματικές τροφοδοσίες. Προβλήματα παρουσιάζονται και στα βενζινάδικα τα οποία βλέπουν τα αποθέματά τους να εξαντλούνται όπως και αυτά των δεξαμενών.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε τη συνέχιση της απεργίας έως στις 6 το πρωί της Τρίτης και σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι στη συνάντηση που είχαν τα μέλη της συνομοσπονδίας με τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, δεν επιλύθηκαν τα συνολικά βασικά αιτήματα του κλάδου των ναυτικών.
Σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κάνει λόγο για σημαντική επιβάρυνση των ακτοπλοϊκών εταιρειών, σημειώνοντας ότι έρχεται η χρονική στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες θα δηλώσουν αδυναμία επιβίωσης.
"Εάν πτωχεύσει η επιβατηγός ναυτιλία η ναυτική ανεργία θα ανέλθει στα ύψη με τραγικά όμως αποτελέσματα για όλους" επισημαίνει.
Το πρωί του Σαββάτου οι ναυτεργάτες πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι του Πειραιά. Στο πλευρό τους ήταν και ο Σύλλογος Υπαλλήλων ΝΑΤ, που και αυτός βρίσκεται εδώ και ημέρες σε κινητοποιήσεις.
Στην συγκέντρωση μίλησε ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς ενώ χαιρέτησε ο πρόεδρος του συλλόγου υπαλλήλων ΝΑΤ Γιώργος Δαούσης, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους σε συνεργασία με τους ναυτεργάτες και τους συνταξιούχους, ώστε να ανατραπούν τα σχέδια της κυβέρνησης για την κατάργηση του Ταμείου.
Η ΠΝΟ ζητεί από την κυβέρνηση τη διατήρηση του ΝΑΤ με συνέχιση της χρηματοδότησής του από τον τακτικό προϋπολογισμό, καθώς και διατήρηση των εφάπαξ παροχών, όπως αυτά χορηγούνται σήμερα.
Συνδικαλιστές καταγγέλλουν ότι ουσιαστικά με το άρθρο 27 διαλύεται το ΝΑΤ από 01/01/2013 και μπαίνει υπό την ομπρέλα του ΙΚΑ.
Επίσης οι Έλληνες ναυτικοί αξιώνουν διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους, αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης και καταπολέμηση της ανεργίας.
htnews247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου