Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Video - Στανίση: «Οι πρώην σύντροφοί μου με έχουν σκοτώσει στο ξύλο»


Η Κατερίνα Στανίση μίλησε για την προσωπική της ζωή, για τις σχέσεις της και πώς της έχουν συμπεριφερθεί οι άντρες. Η τραγουδίστρια αποκάλυψε πώς έχει φάει ξύλο από πρώην συντρόφους της! «Ο έρωτας είναι ωραίος να τον ζεις. Εγώ δεν πέρασα ποτέ καλά με τις σχέσεις μου! Εγώ αγαπούσα μόνο! Δεν τους έχω σε καμία εκτίμηση, ούτε σαν ανθρώπους» δήλωσε η Κατερίνα Στανίση! Και στη συνέχεια αποκάλυψε στην «Πρωινή Μελέτη» πώς την έχουν σκοτώσει στο ξύλο πρώην σύντροφοί τους! «Με έχει χαστουκίσει; Με σκοτώνανε καλέ! Τι να με χαστουκίσουν, τι είναι αυτά που λες; Γι' αυτό σου είπα πριν ότι δεν έχω καμία εκτίμηση στα άτομα αυτά». Δείτε το βίντεο!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: