Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ναταλία Γερμανού: «Έχω υπάρξει νούμερο»


Για την παρουσία της στην τηλεόραση μίλησε η Ναταλία Γερμανού και μεταξύ άλλων τόνισε πως… έχει υπάρξει νούμερο.

«Στο Dream Show ήμουν λίγο νούμερο. Με σήκωνε ο Μικρούτσικος και έδειχνα τα φορέματά μου και έλεγα συνέχεια βλακείες στα παιδιά, «Είσαι ο επόμενος Νταλάρας, Πάριος».

Τα βλέπω καμιά φορά και λέω: «Χριστέ μου δεν είναι δυνατόν!» Όταν βλέπω κάποια παλιά αποσπάσματα του εαυτού μου νομίζω ότι έχω υπάρξει νούμερο. Όσο πιο μικρός είσαι σε ηλικία, τόσο ο παρορμητισμός συνδέεται με την ανωριμότητα και σε σπρώχνει να λες και να κάνεις πράγματα που φλερτάρουν με την αμετροέπεια. Όσο ο καιρός περνάει σοβαρεύεσαι. Όχι τελείως γιατί είσαι ο εαυτός σου, αλλά προσπαθείς να δείχνεις ότι καταλαβαίνεις ότι μεγαλώνεις» τόνισε στο People η Ναταλία Γερμανού.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: