Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

«Στην Ελλάδα γίνεται πολύ... καγιέν για το τίποτα»

Η Εβελίνα Παπούλια δεν αποκλείει να κάνει κάτι άλλο πέρα από την υποκριτική. Ισως – και γιατί όχι – να την δούμε σε ρόλο τραγουδίστριας ή παρουσιάστριας. Αυτό στο οποίο είναι κατηγορηματική είναι η χαοτική κατάσταση της χώρας μας σήμερα. Μάλιστα, όπως λέει, πάντα υπήρχαν γύρω της άτομα χωρίς ταλέντο. «Αυτό γινόταν πάντα. Εδώ έχουμε άχρηστους πολιτικούς. Γιατί κρίνουμε τους ηθοποιούς που στο κάτω κάτω το παλεύουν πολύ έντιμα; Η κατάσταση έχει εκτροχιαστεί. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ Καγιέν για το τίποτα. Όσο και να δυσκολέψει η κατάσταση, πιστεύω ότι ο Έλληνας έχει μια τάση να την βρίσκει την άκρη του. Αν εγώ δεν έχω να φάω και σου χτυπήσω την πόρτα, δεν νομίζω να μην μου δώσεις ένα πιάτο φαϊ».

Από τις ελάχιστες εξαιρέσεις στον χώρο της, μάλλον η τεράστια επιτυχία φαίνεται ότι δεν την άλλαξε ιδιαίτερα. Αλλωστε, όπως αποκαλύπτει, η τηλεόραση, δεν της λείπει καθόλου. «Δεν τρελάθηκα  από την χαρά μου με την επιτυχία που είχα. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι έγινε το αντίστροφο. Πιέστηκα πάρα πολύ. Τότε, δεν ήμασταν καθόλου υποψιασμένοι για το τι σημαίνει σοουμπιζ. Με κόμπλαρε που ξαφνικά με γνώριζε ο κόσμος».

Αν και έχει ανάγκη από συντροφικότητα και αγκαλιά, δεν θα ξαναπαντρευόταν. «Όχι. Αυτό τελικά, θα έκανε κακό όχι μόνο σε μένα αλλά και στον άλλο άνθρωπο. Είναι κάτι εντελώς έξω από την ιδιοσυγκρασία μου. Νομίζω ότι κάποιος καταπιέζει την ελευθερία μου, ακόμα και όταν δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω».

Το γεγονός ότι πέρασε κατάθλιψη δεν αποτελεί καμία απολύτως πρωτοτυπία για την Εβελίνα Παπούλια. «Δεν είναι και τόσο σπουδαίο θέμα. Κάποια στιγμή, με το σήριαλ (σ.σ. Δύο ξένοι) ζορίστηκα. Κοιμόμουν τρεις ώρες την ημέρα, ήμουν από την μία δουλειά στην άλλη, ήταν και η φωτεινή πλευρά του πράγματος, έχοντας όλους τους προβολείς πάνω μου».        

(Πηγή: ΕΓΩ Weekly)

Δεν υπάρχουν σχόλια: