Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ε. Μελέτη: "Προσέχω για να μην μου προκύψει μία εγκυμοσύνη"

Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για την περίοδο που έκανε τον “Πρωινό καφέ” και αποκάλυψε πως οι άνθρωποι του Ant1 δεν την είχαν στηρίξει αλλά για το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα...

Για την περίοδο που έκανε τον “Πρωινό καφέ”, τη μεσημεριανή ζώνη, την κατάθλιψη και το κλίμα που επικρατεί στην τηλεόραση μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη στην Ναταλία Γερμανού αλλά και για πολύ πιο προσωπικά ζητήματα.

Η γνωστή παρουσιάστρια αναφέρθηκε στα τρία δύσκολα χρόνια που πέρασε στον Ant1, χωρίς όμως να μετανιώνει για την πρωινή εκπομπή.

Μιλώντας για τον “Πρωινό καφέ” η Ελεονώρα δήλωσε χαρακτηριστικά: “Δεν ήθελα να κάνω τον “Πρωινό καφέ”. Αλλά μου το πρότειναν και μου είπαν ότι δεν λες ποτέ “όχι” όταν σου πουν “ναι”. Πάντως δεν το μετάνοιωσα που έκανα τον “Καφέ”, τώρα δεν θα το έκανα”.

Παράλληλα, η ίδια μίλησε για τις αρνητικές κριτικές που είχε δεχτεί τότε. “Ήταν πολύ δύσκολα. Πέρασα τρία τραγικά χρόνια σε προσωπικό επίπεδο. Είχα εγκαταλείψει την εμφάνισή μου, δεν ήθελα να φροντίζω τον εαυτό μου αρρώστησα στο τέλος. Ήθελα να είμαι μόνη, οι σχέσεις μου είχαν περάσει δυσκολίες πρέπει να πέρασα και μια ψιλοκατάθλιψη, δεν ήθελα να βγαίνω...”

Για τους ανθρώπους του Ant1 αποκάλυψε: “Οι άνθρωποι του ΑΝΤ1 που έπρεπε να με στηρίξουν δεν με στήριξαν. Τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα”.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: