Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου το βράδυ σχεδόν 2,5 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τις νέες σειρές του Mega «Πίσω στο σπίτι» και «Με λένε Βαγγέλη» στο Mega, και 1,5 εκατομμύριο το «Black out» και το «Ράδιο Αρβύλα» στον ΑΝΤ1.
Με απλά μαθηματικά, περίπου τέσσερα εκατομμύρια Ελληνες παρακολούθησαν τηλεόραση χθες το βράδυ από τις 22.15 ως τις 23.15, αριθμός που μπορεί να ξεπεραστεί υπολογίζοντας πως οι παραπάνω έβλεπαν μόνο Mega και ΑΝΤ1.
Εξίσου μεγάλος είναι ο αριθμός των τηλεθεατών που βρισκόταν μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες στις 21.00 και στις 23.00 αλλά και εντυπωσιακά υψηλός στις 19.47 ως τις 19.58 όταν το Mega διέκοψε το πρόγραμμά του για να μεταδώσει τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου πρωθυπουργού, του κ. Λουκά Παπαδήμου.
Συμπέρασμα; Ο κόσμος ελλείψει χρημάτων, διάθεσης και επιλογών στρέφει το βλέμμα του στη μικρή οθόνη. Η τηλεόραση καλείται να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα. Αυτό της ενημέρωσης που λόγω της κρισιμότητας των συνθηκών οφείλει να είναι έγκυρη και αντικειμενική αλλά και αυτό της ψυχαγωγίας που λόγω της οικονομικής κρίσης γεννά προσδοκίες για ποιότητα και καλή αισθητική. Παρά τις όποιες παραφωνίες, _ το «Black out» αγγίζει τα όρια της κακογουστιάς και της άνευ προηγουμένου κατάντιας _ μέχρι στιγμής οι προσπάθειες δείχνουν φιλότιμες. tovima.gr
Με απλά μαθηματικά, περίπου τέσσερα εκατομμύρια Ελληνες παρακολούθησαν τηλεόραση χθες το βράδυ από τις 22.15 ως τις 23.15, αριθμός που μπορεί να ξεπεραστεί υπολογίζοντας πως οι παραπάνω έβλεπαν μόνο Mega και ΑΝΤ1.
Εξίσου μεγάλος είναι ο αριθμός των τηλεθεατών που βρισκόταν μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες στις 21.00 και στις 23.00 αλλά και εντυπωσιακά υψηλός στις 19.47 ως τις 19.58 όταν το Mega διέκοψε το πρόγραμμά του για να μεταδώσει τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου πρωθυπουργού, του κ. Λουκά Παπαδήμου.
Συμπέρασμα; Ο κόσμος ελλείψει χρημάτων, διάθεσης και επιλογών στρέφει το βλέμμα του στη μικρή οθόνη. Η τηλεόραση καλείται να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα. Αυτό της ενημέρωσης που λόγω της κρισιμότητας των συνθηκών οφείλει να είναι έγκυρη και αντικειμενική αλλά και αυτό της ψυχαγωγίας που λόγω της οικονομικής κρίσης γεννά προσδοκίες για ποιότητα και καλή αισθητική. Παρά τις όποιες παραφωνίες, _ το «Black out» αγγίζει τα όρια της κακογουστιάς και της άνευ προηγουμένου κατάντιας _ μέχρι στιγμής οι προσπάθειες δείχνουν φιλότιμες. tovima.gr
ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ | ΤΜΛ | ΜΡΔ% | ||||
ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ | 2445.000 | 48,9 | ||||
ΜΕ ΛΕΝΕ ΒΑΓΓΕΛΗ | 2327.000 | 45,5 | ||||
Κυβερνητικές προγραμματικές δηλώσεις | 1565.000 | 38,2 | ||||
BLACK OUT | 1503.000 | 29,4 | ||||
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ | 1484.000 | 34,9 | ||||
ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ | 1478.000 | 37,9 | ||||
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ | 1328.000 | 34,4 | ||||
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ | 871.000 | 37,4 | ||||
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-1 | 861.000 | 20,2 | ||||
ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ | 858.000 | 23,9 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου