Η υβριδική εκδοχή της BMW Σειρά 5 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στις 30 Νοεμβρίου στην έκθεση του Τόκιο και στις αρχές του 2012 θα ξεκινήσει την εμπορική της σταδιοδρομία.
Η BMW ActiveHybrid 5 συνδυάζει έναν εξακύλινδρο 3λιτρο twin-turbo κινητήρα βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το θερμικό σύνολο αποδίδει 306 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό έχει ισχύ 56 ίππων και ροπή 210 Nm και είναι συνδεδεμένο με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στους 340 ίππους και στα 450 Nm ροπής.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται στο χώρο αποσκευών, μειώνοντας τη χωρητικότητά του κατά 145 λτ. (375 λτ.). Επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για 4 χλμ. με ταχύτητες έως 35 χλμ./ώρα, ενώ για λίγο η υβριδική BMW μπορεί να γίνει ηλεκτρική κινούμενη με 60 χλμ./ώρα. Το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 5,9 δλ., η κατανάλωση ανέρχεται σε 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 149 γρ./χλμ.
Το υβριδικό μοντέλο εξοπλίζεται με ένα αυτόματο σύστημα stop/start και στη λειτουργία ECO PRO ο κινητήρας σβήνει ακόμα και στα 160 χλμ./ώρα. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα το οποίο, μέσω της δορυφορικής πλοήγησης, αναλύει τον δρόμο ώστε να χρησιμοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τον ηλεκτροκινητήρα. Πηγή: autotriti.gr
Η BMW ActiveHybrid 5 συνδυάζει έναν εξακύλινδρο 3λιτρο twin-turbo κινητήρα βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το θερμικό σύνολο αποδίδει 306 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό έχει ισχύ 56 ίππων και ροπή 210 Nm και είναι συνδεδεμένο με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στους 340 ίππους και στα 450 Nm ροπής.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται στο χώρο αποσκευών, μειώνοντας τη χωρητικότητά του κατά 145 λτ. (375 λτ.). Επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για 4 χλμ. με ταχύτητες έως 35 χλμ./ώρα, ενώ για λίγο η υβριδική BMW μπορεί να γίνει ηλεκτρική κινούμενη με 60 χλμ./ώρα. Το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 5,9 δλ., η κατανάλωση ανέρχεται σε 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 149 γρ./χλμ.
Το υβριδικό μοντέλο εξοπλίζεται με ένα αυτόματο σύστημα stop/start και στη λειτουργία ECO PRO ο κινητήρας σβήνει ακόμα και στα 160 χλμ./ώρα. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα το οποίο, μέσω της δορυφορικής πλοήγησης, αναλύει τον δρόμο ώστε να χρησιμοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τον ηλεκτροκινητήρα. Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου