Την πόρτα στον gay τουρισμό ανοίγει η Θεσσαλονίκη. Οι επιχειρηματίες του
χώρου καλούν την παγκόσμια ομοφυλοφιλική κοινότητα να επισκεφτεί τη
συμπρωτεύουσα, να περάσει καλά και στη συνέχεια να διαφημίσει την
Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να τονωθεί η βαριά βιομηχανία της χώρας, ο
τουρισμός.
Η ραγδαία πτώση του τουρισμού, τα λουκέτα στις επιχειρήσεις και ο οικονομικός κυκεώνας στον οποίο βρίσκεται η χώρα μας οδηγούν ολοένα και περισσότερα τουριστικά θέρετρα της Ελλάδας στο να αναθεωρούν τις απόψεις τους για συγκεκριμένες μορφές τουρισμού που μέχρι χθες θεωρούνταν «ταμπού» στην Ελλάδα. Για το θέμα αυτό ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία «homo evolution» πραγματοποιεί σήμερα ημερίδα με κυρίαρχο θέμα «Ομοφυλόφιλος Τουρισμός & Επιχειρηματικότητα», στην οποία αναμένεται να δώσουν το παρών αρκετοί άνθρωποι του τουριστικής βιομηχανίας, που δραστηριοποιούνται στην συμπρωτεύουσα.
Οπως εξηγεί ο Νίκος Σαπουντζής, γενικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης: «Αυτή η στροφή προς την παγκόσμια γκέι κοινότητα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν προσκαλέσαμε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τις γκέι κοινότητες της Γερμανίας και μας δόθηκε η ευκαιρία να βάλουμε τα πράγματα σε μια άλλη στρατηγική. Στόχος της ημερίδας είναι να τεθούν επί τάπητος όλες οι πτυχές αυτού του εγχειρήματος και να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη από όλα τα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία».
Οπως εκτιμούν οι επιχειρηματίες της βόρειας Ελλάδας, η ομοφυλοφιλική κοινότητα είναι ένα target group που έχει μεσαία και υψηλά εισοδήματα, ταξιδεύει πολύ και ξοδεύει αρκετά χρήματα. «Πρόκειται για ένα αξιόλογο πελατολόγιο μιας καλής οικονομικής επιφάνειας με σοβαρή οργάνωση, που θέλει να περάσει καλά. Δεν μας ενδιαφέρει ο σεξιστικός τουρισμός, μας ενδιαφέρουν όλοι οι πελάτες που έχουν καλές καταναλωτικές συνήθειες» τονίζει από την πλευρά του και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλης Θωμόπουλος και προσθέτει πως είναι λάθος η εντύπωση ότι η συμπρωτεύουσα είναι μια συντηρητική πόλη: «Σας θυμίζω ότι η Θεσσαλονίκη είναι πρωτοπόρος στη διασκέδαση και στις αλλαγές. Είναι μια πόλη έξω καρδιά».
Η Θεσσαλονίκη έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, νυχτερινά μαγαζιά και εστιατόρια που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό που λέμε gay friendly φιλοσοφία. «Ηδη αρκετές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη συνεργάζονται με αυτή την αγορά. Το θέμα είναι όλο αυτό το εγχείρημα να το προωθήσουμε πιο οργανωμένα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε πρώτη φάση, αλλά και στην Αμερική» λέει ο κ. Σαπουντζής.
ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΤΟΥΝΑΣ/ «Espresso»
Η ραγδαία πτώση του τουρισμού, τα λουκέτα στις επιχειρήσεις και ο οικονομικός κυκεώνας στον οποίο βρίσκεται η χώρα μας οδηγούν ολοένα και περισσότερα τουριστικά θέρετρα της Ελλάδας στο να αναθεωρούν τις απόψεις τους για συγκεκριμένες μορφές τουρισμού που μέχρι χθες θεωρούνταν «ταμπού» στην Ελλάδα. Για το θέμα αυτό ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία «homo evolution» πραγματοποιεί σήμερα ημερίδα με κυρίαρχο θέμα «Ομοφυλόφιλος Τουρισμός & Επιχειρηματικότητα», στην οποία αναμένεται να δώσουν το παρών αρκετοί άνθρωποι του τουριστικής βιομηχανίας, που δραστηριοποιούνται στην συμπρωτεύουσα.
Οπως εξηγεί ο Νίκος Σαπουντζής, γενικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης: «Αυτή η στροφή προς την παγκόσμια γκέι κοινότητα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν προσκαλέσαμε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τις γκέι κοινότητες της Γερμανίας και μας δόθηκε η ευκαιρία να βάλουμε τα πράγματα σε μια άλλη στρατηγική. Στόχος της ημερίδας είναι να τεθούν επί τάπητος όλες οι πτυχές αυτού του εγχειρήματος και να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη από όλα τα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία».
Οπως εκτιμούν οι επιχειρηματίες της βόρειας Ελλάδας, η ομοφυλοφιλική κοινότητα είναι ένα target group που έχει μεσαία και υψηλά εισοδήματα, ταξιδεύει πολύ και ξοδεύει αρκετά χρήματα. «Πρόκειται για ένα αξιόλογο πελατολόγιο μιας καλής οικονομικής επιφάνειας με σοβαρή οργάνωση, που θέλει να περάσει καλά. Δεν μας ενδιαφέρει ο σεξιστικός τουρισμός, μας ενδιαφέρουν όλοι οι πελάτες που έχουν καλές καταναλωτικές συνήθειες» τονίζει από την πλευρά του και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλης Θωμόπουλος και προσθέτει πως είναι λάθος η εντύπωση ότι η συμπρωτεύουσα είναι μια συντηρητική πόλη: «Σας θυμίζω ότι η Θεσσαλονίκη είναι πρωτοπόρος στη διασκέδαση και στις αλλαγές. Είναι μια πόλη έξω καρδιά».
Η Θεσσαλονίκη έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, νυχτερινά μαγαζιά και εστιατόρια που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό που λέμε gay friendly φιλοσοφία. «Ηδη αρκετές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη συνεργάζονται με αυτή την αγορά. Το θέμα είναι όλο αυτό το εγχείρημα να το προωθήσουμε πιο οργανωμένα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε πρώτη φάση, αλλά και στην Αμερική» λέει ο κ. Σαπουντζής.
ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΤΟΥΝΑΣ/ «Espresso»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου