Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Ο καφετζής Παπαδήμος

Έναν ευχάριστο «μπελά» έχει βρει εδώ και μερικές μέρες ο 45χρονος Λουκάς Παπαδήμος από το χωριό Τσαριτσάνη της Λάρισας. Μαζί με την ανάληψη της πρωθυπουργίας από τον συνονόματό του, πρώην διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, ήρθαν και τα πειράγματα για τον 45χρονο οινοποιό, καθώς καθημερινά περνά από το καφενείο του πολύς κόσμος που θέλει να τον «συγχαρεί» ή να του ζητήσει κάποιο ρουσφέτι! Άλλοι, πάλι, πρωτοτυπούν περισσότερο στέλνοντάς του στο σπίτι ανθοδέσμες μαζί με ευχετήριες κάρτες. Ο ίδιος πάντως δεν φαίνεται να ενοχλείται από τα πειράγματα των συγχωριανών του, τους οποίους όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό κερνάει τσίπουρο και κρασί δικής του παραγωγής. «Ακόμα μου στέλνουν λουλούδια για να μου κάνουν πλάκα ή μου τηλεφωνούν για μου δώσουν συγχαρητήρια. Έρχονται και από το μαγαζί. «Θα πάμε στον πρωθυπουργό» λένε! Κι εγώ τι να κάνω, τους κερνάω» λέει γελώντας στην «Espresso» ο κ. Παπαδήμος και συμπληρώνει ότι διασκεδάζει ιδιαίτερα με το γεγονός ότι έχει το ίδιο όνομα με τον πρώην αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας!
Ο συνονόματος του πρωθυπουργού αναφέρει και ένα περιστατικό, όταν τον «έσωσε» το όνομά του: «Πριν από δέκα χρόνια με είχε σταματήσει η Τροχαία στον δρόμο για τη Λάρισα. Οι αστυνομικοί με ρώτησαν τι έχω τον κ. Παπαδήμο κι εγώ τους απάντησα ότι δεν έχω καμία συγγένεια μαζί του! Παρ’ όλα αυτά με άφησαν να φύγω, χωρίς να μου κόψουν κλήση, αν και θυμάμαι ότι δεν φορούσα ζώνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: