Με "παραλήρημα" χαρακτηρίζει η δημοτική αρχή του δήμου Θεσσαλονίκης, τις δηλώσεις του επικεφαλής της αντιπολίτευσης...κ. Κώστα Γκιουλέκα και του προέδρου της ΝΔ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρη Βαρτζόπουλου σχετικά με την παραίτηση του Στάθη Αβραμίδη.
Η ανακοίνωση του Δήμου ΕΔΩ

