Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

«Πρόκληση η μαύρη αφίσα»

Θύελλα αντιδράσεων για την καμπάνια των διαφημιστικών εταιρειών υπέρ των πινακίδων
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πέτρος Στεφανής pstefanis@dolnet.gr
«Εδώ και πέντε χρόνια, έχω χάσει τον 25χρονο γιο μου, Γιάννη, που καρφώθηκε με το αυτοκίνητό του πάνω σε διαφημιστική πινακίδα, τοποθετημένη σε διαχωριστική νησίδα επί της Κηφισίας. Και τώρα, αυτές τις μέρες, δέχομαι ένα δεύτερο χτύπημα: είμαι υποχρεωμένος να βλέπω παντού στον δρόμο τη μαύρη αφίσα των διαφημιστών, που ζητούν να συνεχίσουν την ανεξέλεγκτη δράση τους...».
Φωτογραφία
Η ασυνήθιστη διαφημιστική καμπάνια ξεχωρίζει με το κατάμαυρο φόντο της, χτυπά στο μάτι. Για τις οικογένειες, ωστόσο, όσων έχασαν μέλη τους σε τροχαία, εξαιτίας (και) της πρόσκρουσης των αυτοκινήτων τους σε υπαίθρια μεγάλα διαφημιστικά ταμπλό, χτυπά και στο συναίσθημα. Τουλάχιστον εξήντα κινήσεις πολιτών, σύλλογοι και οργανώσεις απ΄ όλη τη χώρα, έρχονται να υπογράψουν την κοινή, με τους γονείς, δήλωση διαμαρτυρίας τους. Την αντίθεσή τους απέναντι στο συνολικό «στήσιμο» της επίμαχης διαφήμισης, που κατακλύζει εδώ και δέκα μέρες το Λεκανοπέδιο. «Η μαύρη αυτή αφίσα, στο χρώμα του πένθους, είναι μια ωμή πρόκληση για μας, που έχουμε πληρώσει τόσο ακριβά κατ΄ αυτόν τον τρόπο. Την ώρα που οι αρμόδιοι υπουργοί, αλλά κι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ζητούν να εφαρμοστεί ο νόμος, που απαγορεύει τη διαφήμιση πάνω σε ταράτσες, νησίδες και πεζοδρόμια, κάποιοι άλλοι, στον βωμό του κέρδους, όχι μόνο αγνοούν τους θεσμούς, αλλά εκμεταλλεύονται και την οικονομική συγκυρία και ζητούν απ΄ όλους μας να κάνουμε τα στραβά μάτια στην παρανομία τους», λέει στα «ΝΕΑ» ο 54χρονος Μανόλης Σταυρουλάκης, επικεφαλής της «Πρωτοβουλίας πολιτών ενάντια στις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες», που συγκροτούν οι οικογένειες των θυμάτων.
«Είναι ψευδέστατο πως ζητάμε να απαγορευτεί παντελώς η υπαίθρια διαφήμιση. Την τήρηση των νόμων θέλουμε. Κι αυτό, γιατί αυτές οι μεγάλες πινακίδες είναι μέσα απόσπασης της προσοχής, έχουν τοποθετηθεί ακόμα και σε στροφές. Αποτελούν τη σύγχρονη “Λερναία Ύδρα”: τις ξηλώνουν και μερικές μέρες αργότερα εμφανίζονται αλλού, στον ίδιο δήμο! Μόνο στο Γαλάτσι τις έχουν κατεβάσει όλες...», υποστηρίζει ο ιδρυτής της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Υou Αre What U Do, γιατρός κ. Γιώργος Κουβίδης, που το 2007 έχασε κι αυτός τον 30χρονο γιο του. 
«Η μαύρη αυτή αφίσα, στο χρώμα του πένθους, είναι μια ωμή πρόκληση για μας, που έχουμε πληρώσει τόσο ακριβά κατ΄ αυτόν τον τρόπο», λέει ο Μανόλης Σταυρουλάκης (Φωτό), επικεφαλής της «Πρωτοβουλίας πολιτών ενάντια στις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες»

Δεν υπάρχουν σχόλια: