Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Νέος Γολγοθάς για την Μπέμπα Μπλανς

Ο Γολγοθάς για τη θρυλική ντίβα Μπέμπα Μπλανς δεν έχει τελειωμό. Από πέρσι το Πάσχα η τραγουδίστρια έχει δώσει πολλές μάχες για τη ζωή της και τώρα ίσως δίνει τη μεγαλύτερη. Κάθε δέκα με δεκαπέντε μέρες μπαίνει σε κρατικό νοσοκομείο της Αθήνας όπου υποβάλλεται σε επώδυνη θεραπεία προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υγείας της (πολύποδας στο εντερικό σύστημα).

Η γυναίκα που λατρεύτηκε όσο λίγες -πραγματικά στην ποδιά της σφάζονταν παλικάρια, όπως χαρακτηριστικά περιγράφει η θυμοσοφία του λαού μας- δεν χάνει με τίποτα το κουράγιο της αυτές τις τόσο δύσκολες στιγμές και εκπλήσσει τον περίγυρό της, ενώ δεν σταματά να ονειρεύεται ακόμη.

«Μόλις γίνω καλά θέλω να κάνω ένα πάρτι για τους φίλους μου που μου έχουν συμπαρασταθεί σε αυτή τη δύσκολη περιπέτεια της ζωής μου, αν και βέβαια δεν είναι πάρα πολλοί. Στις δύσκολες στιγμές μετράς τους φίλους σου και πρέπει να πω ότι όλο αυτό τον καιρό έχω δίπλα μου κάποιες τραγουδίστριες παλιές μου φίλες και άλλους φίλους με ήθος και ουσία» εκμυστηρεύεται η ίδια. Προφανώς υπονοεί την Ξανθή Περράκη, την παλιά αρτίστα Γιώτα Γιάννα και φυσικά την κόρη της που της συμπαραστέκεται με όλες τις δυνάμεις της σε αυτή την περιπέτειά της...

Δεν υπάρχουν σχόλια: