Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

"Αναγνώρισα τον επίδοξο βιαστή μου"

«Αναγνώρισα στο πρόσωπο του 30χρονου τον άνδρα που προσπάθησε να με βιάσει και να μετατρέψει τη ζωή μου σε εφιάλτη». Η γνωστή στιλίστρια Μαρία Κατσιάδα μιλά στην «Espresso» και εξομολογείται τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε πριν από λίγες μέρες μέσα στο μαγαζί με επώνυμα ρούχα που διατηρεί στο Περιστέρι, όταν έπεσε θύμα ληστείας από δυο άγνωστους άνδρες, ο ένας εκ των οποίων προσπάθησε να τη βιάσει.

Από τη στιγμή που μπήκε ο άγνωστος άνδρας μέσα στο μαγαζί μου και μου είπε “ληστεία”, τα λεπτά κυλούσαν λες και ήταν αιώνες. Την ώρα που με άρπαξε και με απομόνωσε μέσα στη μικρή αποθήκη, τρόμαξα για τη ζωή μου. Μου έκλεισε με το χέρι του το στόμα και προσπάθησε να με δέσει με μια ταινία που κρατούσε. Αντέδρασα και άρχισα να τον χτυπάω με τα χέρια. Τότε μου ανταπέδωσε τα χτυπήματα προκαλώντας μου πόνο, ενώ αμέσως μετά κατέβασε το παντελόνι του, μου υπέδειξε τα “έτοιμα για όλα” γεννητικά του όργανα, ενώ έξαλλος από θυμό προσπάθησε να μου βγάλει και μένα το παντελόνι. Ηθελε να με βιάσει, αλλά δεν τα κατάφερε γιατί τον χτύπησα με ένα αιχμηρό αντικείμενο που βρήκα πάνω στο ράφι της αποθήκης» εξομολογείται η άτυχη γυναίκα που έζησε την απόλυτη φρίκη στα χέρια του ληστή και παρ’ ολίγον βιαστή της.

Για όση ώρα η γνωστή στο χώρο της μόδας στιλίστρια ζούσε τον δικό της εφιάλτη στα χέρια του 30χρονου, ο συνεργός του είχε μπει μέσα στο μαγαζί και έπαιρνε ό,τι έβρισκε μπροστά του. Ανάμεσα στη λεία τους ήταν δύο κινητά, ένα laptop, δύο πανάκριβα μπουφάν και όσα χρήματα βρήκαν στο ταμείο του καταστήματος. «Τρόμαξα πολύ. Αν είχε καταφέρει τελικά να με βιάσει, δεν ξέρω αν θα με έβρισκε η επόμενη μέρα από την ντροπή μου. Ολα τελείωσαν όταν αυτός που έκλεβε τα πράγματά μου σφύριξε δυνατά με αποτέλεσμα ο άλλος να με αφήσει και να φύγει τρέχοντας. Βγήκα έξω και κάλεσα βοήθεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: