Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Μπλεξίματα (και πάλι) με τη Δικαιοσύνη για μια... κουζίνα!

Μπλεξίματα με τη Δικαιοσύνη έχουν άλλη μία φορά ο Νίκος Καρβέλας και η Αννίτα Πάνια, καθώς χθες λίγο έλειψε να οδηγηθούν στα κρατητήρια και από εκεί στο Αυτόφωρο, ύστερα από μήνυση που υπέβαλε εις βάρος τους δικηγόρος για εξύβριση. Οι νέοι μπελάδες του γνωστού ζευγαριού ξεκίνησαν από μια κουζίνα την οποία πήραν πριν από δύο χρόνια και δεν την πλήρωσαν.

Η δικηγόρος Κ. Χρύσα Εψίμου, όπως καταγγέλλει, ποτέ δεν φανταζόταν ότι το επαγγελματικό τηλέφωνο που έκανε προχθές το μεσημέρι για να διευθετηθεί η οικονομική διαφορά του ζευγαριού με εταιρεία επίπλων κουζίνας, την οποία εκπροσωπούσε, θα κατέληγε στο να δεχτεί από μέρους τους μια πρωτοφανή για την ίδια υβριστική επίθεση. Ξαφνικά, όπως είπε η ίδια στην «Espresso», δέχτηκε μια αδικαιολόγητη επίθεση που έγινε παρουσία συνεργατών, συναδέλφων και πελατών και η οποία εκτός από την προσβολή προς το πρόσωπό της την εξέθεσε στον επαγγελματικό της χώρο, καθώς όλη η συνομιλία έγινε σε ανοιχτή ακρόαση.

Υστερα από αυτό αποφάσισε να μηνύσει τον Νίκο Καρβέλα και την Ανίτα Πάνια και όταν χθες το μεσημέρι έμαθε τη διεύθυνση κατοικίας τους, κατέθεσε την έγκλησή της στο τμήμα Κυψέλης. Με υπηρεσιακό σήμα ενημερώθηκε αμέσως το τμήμα Κηφισιάς, καθώς το ζευγάρι μένει στην Πολιτεία. Στο πλαίσιο του αυτοφώρου τούς αναζήτησε περιπολικό στις 17.15 το απόγευμα στο σπίτι τους. Εντούτοις απουσίαζαν και έτσι αποφεύχθηκε η σύλληψή τους.

«Εκπροσωπώ μια εταιρεία επίπλων κουζίνας, η οποία μου ζήτησε να επικοινωνήσω με την κυρία Πάνια σε ένα κινητό τηλέφωνο που μου έδωσαν προκειμένου να κάνω μια προσπάθεια να επιλυθεί εξωδικαστικά μια διαφορά τους» μας είπε η Χρύσα Εψίμου. «Είχε πάρει πριν από δυο-τρία χρόνια από την εταιρεία που εκπροσωπούσα μια κουζίνα αξίας 20.000 ευρώ και δεν την είχε πληρώσει. Ανέφερα την ιδιότητά μου και το λόγο που επικοινωνούσα μαζί της, όμως μου φάνηκε ότι είχε μόλις ξυπνήσει και δεν καταλάβαινε τι έλεγα, γι’ αυτό ζήτησα να ξανατηλεφωνήσω.

»Δεν την πήρα όμως εγώ, αλλά εκείνη. “Ξέρετε” μου είπε “αυτή η κουζίνα μάς δόθηκε δώρο”. Τη ρώτησα μήπως της δόθηκε για διαφημιστικούς λόγους και εάν είχε κάνει κάποια συμφωνία ή κάτι σχετικό. “Οχι” μου απάντησε “αλλά και μόνο το γεγονός ότι μπήκε στο σπίτι δύο διάσημων ανθρώπων, που μπαίνουνε μόνο διάσημοι άνθρωποι, αυτό και μόνο αποτελεί διαφήμιση”. Και ισχυρίστηκε ότι η ιδιοκτήτρια της εταιρείας την παρακάλεσε γονατιστή να της κάνει αυτό το δώρο.

»Ζήτησα εξηγήσεις για να μεταφέρω την απάντησή της στους πελάτες μου. Τότε, ενώ μου μιλούσε στον πληθυντικό, ξαφνικά άρχισε να βρίζει: “Η πελάτισσά σου είναι αισχρή, ελεεινή και άθλια. Το ίδιο είσαι κι εσύ που είσαι δικηγόρος της” λέει και ακούω από δίπλα τον Καρβέλα να με βρίζει αισχρά. Σοκαρισμένη, ρωτάω εάν οι χαρακτηρισμοί είναι για το πρόσωπό μου. Παίρνει τότε το τηλέφωνο ο Καρβέλας και αφού με ξαναβρίζει, μου κλείνει το τηλέφωνο. Ολα αυτά, ενώ δεν τους ξέρω. Δεν τους έχω δει ποτέ διά ζώσης» προσθέτει η κ. Εψίμου.

«Ολα δε αυτά ενώ στο γραφείο μου ήταν τρεις πελάτες, δύο δικηγόροι και τρεις συμβολαιογράφοι. Δεν είμαι συνηθισμένη να μου μιλάνε έτσι. Για μένα αυτό ήταν ένα δυνατό χαστούκι. Ο καθένας έχει την περηφάνια και την αξιοπρέπειά του. Ετσι έκανα μήνυση. Βλέπετε, δεν μπορώ να καταλάβω αυτόν τον “αόρατο φόβο” που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον Καρβέλα, ούτε άκουσα τις συμβουλές φίλων μου να μην τα βάλω μαζί τους» μας τόνισε η δικηγόρος. ΜΑΝΟΣ ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: