Αυξήθηκαν τα παράπονα για τις τραπεζικές υπηρεσίες
Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι επιχειρήσεις κατά τις συναλλαγές τους με τις τράπεζες, αν και υπολείπονται αυτών των ιδιωτών, εμφανίζουν εκρηκτικό ρυθμό ανόδου, αφού αυξήθηκαν κατά 62,6%, ενώ κατά 41,3% αυξήθηκαν οι τηλεφωνικές κλήσεις από τη συγκεκριμένη κατηγορία συναλλασσομένων. Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία για το 2009 που δημοσιεύθηκαν χθες, οι γραπτές καταγγελίες αυξήθηκαν σε 174 από 107, ενώ οι τηλεφωνικές κλήσεις αυξήθηκαν από 927 σε 1.310. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου