Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 23 Μαΐου 2010


 Άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε η Β. Μπάρμπα για τα περί ξυλοδαρμού της!

Σάλος προκλήθηκε το Σάββατο το απόγευμα όταν έγινε γνωστό μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, ότι η Βάνα Μπάρμπα κατέθεσε μήνυση εναντίον του πρώην συντρόφου της Ν. Τσικλακίδη για ξυλοδαρμό και ότι η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε και στο νοσοκομείο.

Σήμερα λοιπόν, η Βάνα Μπάρμπα, φανερά αναστατωμένη βγήκε στην εκπομπή «TV Weekend» και διέψευσε το δημοσίευμα της εφημερίδας.

«Ποτέ δεν υπήρξε ξυλοδαρμός», είπε η ηθοποιός προσθέτοντας:«Προφανώς έγινε ένα λάθος, αλλά δε γίνεται ένα λάθος να μας εκθέτει. Έχουμε οικογένειες, είναι τραγικό αυτό που γίνεται».

Βέβαια στη συνέχεια της κουβέντας από μόνη της η κα Μπάρμπα έδωσε την απάντηση για το από πού ξεκίνησε η «παραφιλολογία», όπως είπε.

Γιατί παραδέχθηκε ότι πάνω στη φόρτισή της είχε πει στον δικηγόρο της, τον κ. Αγαπηνό ότι επειδή είχε τσακωθεί με τον πρώην σύντροφό της, ήθελε να έχει μια ασφάλεια.

«Αυτό ήταν μια υπερβολική αντίδραση δική μου. Εγώ ζήτησα από το δικηγόρο μου να είμαι λίγο προστατευμένη, χωρίς να μου έχει συμβεί τίποτα και σας παρακαλώ να τελειώνει αυτή η ιστορία γιατί  πραγματικά μας θίγει». ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: