Σε περίοδο αναζήτησης νέων ισορροπιών εισέρχεται με γοργό βήμα ο χώρος της ραδιοφωνίας, ο οποίος αναζητά μεγαλύτερο μερίδιο από τα διαφημιστικά έσοδα, την ώρα που η δαπάνη του μέσου βρίσκεται σε κάμψη.
Οι πιέσεις που ασκούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα (και ειδικότερα στο πρώτο 4μηνο του τρέχοντος έτους) στα διαφημιστικά έσοδα του ραδιοφώνου, είναι ιδιαίτερα έντονες και αγγίζουν τόσο τους ενημερωτικούς -και αυτό την ίδια ώρα που στον υπό εξέταση χρόνο, υπήρξε σοβαρότατη αύξηση των επενδύσεων από την πλευρά των επιχειρήσεων, με στόχο την ενίσχυση των προγραμμάτων τους- όσο και τους μουσικούς ραδιοσταθμούς. αΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου