Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010


Κων. Καζάκος - Ιωάννα Μαρτζούκου: Ερωτευμένοι όσο ποτέ

Οκτώ μήνες έχουν περάσει από την ημέρα που ο Κωνσταντίνος Καζάκος και η fashion director Ιωάννα Μαρτζούκου παντρεύτηκαν αλλά ο έρωτας καλά κρατεί. Κοιτάζονται στα μάτια και έχουν τα ίδια συναισθήματα όπως την πρώτη ημέρα της γνωριμίας τους.

Ο Κωνσταντίνος και η Ιωάννα είναι ερωτευμένοι και το δείχνουν. «Για να πετύχει μια σχέση χρειάζεται να αφιερώνεις χρόνο στον άνθρωπό σου. Δεν μπορεί μια σχέση να είναι επιτυχημένη αν δεν έχεις δουλέψει πάνω σε αυτήν», λέει η Ιωάννα αλλά παραδέχεται:«Στη σχέση μας  εγώ είμαι που ζηλεύω. Το παραδέχομαι. Δεν είναι ότι μου δίνει ο Κωνσταντίνος δικαιώματα ή μου κάνει κάτι. Απλά αυτό είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου. Δεν είναι και τόσο κακό».  


ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: