Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ε. Παπαρίζου: «Δεν φοβάμαι να είμαι άσχημη»

Συνέντευξη στο περιοδικό Down Town έδωσε η Έλενα Παπαρίζου. Αφορμή η μεγάλη της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με τους Onirama, δύο βραβεία MAD και μια μεγάλη συναυλία στην Αθήνα στις 30 Ιουνίου.

Τελικά, όμως με την Έλενα η κουβέντα πάει αλλού. Η λέξη κλειδί είναι η αλήθεια.

«Θέλω να είμαι αυθεντική, αληθινή, δεν μπορώ να προσποιούμαι. Δεν θα ένιωθα εγώ καλά αν το έκανα. Νομίζω άλλωστε πως αυτό το χρωστάμε στον κόσμο που μας επιλέγει και μας χειροκροτεί», λέει η Έλενα.

Γι’ αυτό άλλωστε και δεν κολλάει καθόλου να μιλήσει και για την προσωπική της ζωή και για θέματα που γενικά για τις γυναίκες είναι ταμπού. Όπως τα κιλά.

«Τα έχω πολύ καλά με τον εαυτό μου. Συνέχεια γελάω, αυτοσαρκάζομαι, τσαλακώνομαι. Δεν φοβάμαι να είμαι άσχημη, δεν φοβάμαι να κάνω γκριμάτσες, αστεία, χαζομάρες. Τέτοιος άνθρωπος είμαι», λέει η Έλενα, ενώ παραδέχεται ότι δεν ξέρει γιατί τα media ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα περιττά της κιλά. H ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ , ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: