Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ο τηλεοπτικός Κενάν αποκαλύπτει την προσωπική του ζωή...

Ο γοητευτικός «Κενάν» της τηλεοπτικής σειράς «Κισμέτ» ή ο κατά κόσμο Μπουράκ Χαλί μιλάει για την οικογένειά του και τις εντυπώσεις του από την επίσκεψή του στην Ελλάδα.

Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σας από την τριήμερη και ουσιαστικά πρώτη σας επίσκεψη στην Αθήνα;

«Έχω ταξιδέψει στην Ελλάδα, στην Κομοτηνή και στην Θεσσαλονίκη, αλλά αυτή ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στην Αθήνα. Από το πρωί της Κυριακής, από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο αεροδρόμιο, όλοι ήταν πολύ καλοί, πολύ θερμοί μαζί μου. Είδα ότι έχουμε αρκετές ομοιότητες σαν λαοί. Πριν καν φτάσουμε στο ξενοδοχείο μας, είχα ζητήσει να σταματήσουμε λίγο έξω από τη Βουλή, στον Άγνωστο Στρατιώτη. Εντυπωσιάστηκα γιατί αμέσως με γνώρισαν, μου φώναζαν: “Κενάν Κενάν!” ακόμη και τούρκικες λέξεις , ; “ταμάμ” ή “ταπί” , μου έλεγαν». 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΑΝ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: